Pro Codemasters jsou akční hry pasé
Na velmi důležité poradě se včera dopoledne sešli manažeři Codemasters. Řešili budoucí žánrové směřování firmy a výsledkem je nejen zavření studia s šestašedesáti autory průměrně akce Bodycount, ale celkové přešaltlování společnosti na typ her, který Codemasters od dob Micro Machines nejvíce proslavil. Totiž na závodní arkády.
V hledáčku firmy se tak na přední místa dostává obnovená formulová série F1, arkádové závodění Grid a samozřejmě také pseudo rally sága Dirt.
Souvisí s tím i nová personální opatření. Codemasters zvýší počet pracovních míst v domovském Warwickshire, které se na závodní hry specializuje a taktéž zde vzniká EGO engine. A poblíž Birminghamu, kde se pracuje na F1 2011, vybuduje firma nový tým zaměřený na zatím neznámý závodní titul. Vypadá to, že Operation Flashpoint má u Codemasters vyhrazen jeden prostorný, dobře uzamčený šuplík.