Předplatitelé Game Passu více utrácí za hry
Nabídka služby Xbox Game Pass již dlouho představuje skvělou možnost, jak si za malý peníz otevřít dveře do světa videoher. Microsoft navíc dělá vše proto, aby službu ještě více zatraktivnil, příkladem může být prolnutí s EA Play nebo zařazení blockbusterů od Bethesdy, id Software a dalších studií, která nedávno pořídil. Společnost se nyní pochlubila zajímavými čísly.
V rozhovoru pro Forbes se k nim dostala Sarah Bond, která pro Microsoft dohlíží na herní ekosystém. Předplatitelé Game Passu podle ní tráví hraním her o 30 % více času, zkouší o 40 % více žánrů a za hraní obecně utrácí o 20 % více peněz. Právě poslední údaj je zřejmě nezajímavější. Potvrzuje se totiž, že se významná část hráčů nespokojí se základním předplatným, do her investuje i nad jeho rámec, třeba za dodatečná rozšíření.
A přesně na to Sarah Bond naráží. „Když si předplácíte kanál, který umožňuje sledovat video, například Netflix, tam monetizační cyklus v podstatě končí s konkrétním obsahem. V herní branži je to naopak: jsou zde předměty, které si ve hře můžete koupit, lze investovat do rozšíření nebo dalších značek z jiných žánrů, do nichž se můžete přehoupnout.“
Microsoft stále vidí velký potenciál v oslovování dalších hráčů. Bond zdůraznila, že si zhruba 200 milionů lidí koupí konzoli, o hry se ale zajímají 3 miliardy lidí. Pro některé z nich jsou videohry luxus, který si jednoduše nemohou dovolit. A právě díky Game Passu jsou podle ní daleko přístupnější.
Na začátku roku bylo oznámeno, že si Xbox Game Pass předplácí přes 18 milionů lidí, což je úctyhodné číslo. Navíc se dá očekávat, že čím bude nabídka atraktivnější, tím počet předplatitelů ještě více naroste.