Práce na SOMA nebyla snadná
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Práce na SOMA nebyla snadná

Práce na SOMA nebyla snadná

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

2
Reklama

Tvůrci hororové Amnesie se svoji novou hrou chtějí vzdálit od principů schovávání se před nepřítelem, které jejich Penubry a Amnesie zpopularizovaly. Jejich rozpracovaný titul SOMA se bude točit okolo pokusů prozkoumat podstatu lidského vědomí.

Strašidelný titul by se měl odehrávat v podmořské laboratoři, kde se stroje jaly pokračovat v pokusech, aby zjistily, co to znamená vnímat. Výtvarný ředitel hry Thomas Grip se dříve nechal slyšet, že nejtěžším problémem, který museli lidé z Frictional Games při vývoji překonat, byla otázka, jak vyprávět příběh, anižby se muselo spoléhat na mor současných survival hororů.

„Navrch jsme chtěli mít aktivní příběh, tedy takový, který by se hrál a ne získával z poznámek a audiologů," řekl Grip před rokem v rozhovoru pro PC Gamer.

Dnes už se na problémy při vývoji ale dívá jinak. Proč hra vyjde až po více než čtyřech letech od začátku práce vysvětlil Grip v interview se serverem Gaming Bolt: „Nejdříve nám zabralo hodně času vyrobit nové technologie pro náš engine, to nám trvalo téměř rok než začal samotný vývoj hry. Ale ten hlavní důvod byl, že pro nás bylo nesmírně složité dosáhnout našich hlavních cílů - toho, že tématy hry se musí procházet a aktivní vyprávění příběhu. Vyzkoušeli jsme mnoho způsobů, které nakonec nefungovaly, a tak jsme toho museli mnoho předělávat."

SOMA se čas od času připomíná povedenými filmečky, ale prozatím nemá žádné přesnější datum vydání než do konce tohoto roku. Připomeňte si záběry ze hry, na kterých je vidět zlovolné mechanické chapadlo a další podivné věci.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama