positivni-vliv-protestu-na-prodejnost-25-to-life
Novinka Positivní vliv protestů na prodejnost 25 to Life

Positivní vliv protestů na prodejnost 25 to Life

sleepless.

sleepless.

Reklama

Akční titul 25 to Life by si díky svým nekvalitám (naše recenze) za normálních okolností nevysloužil větší pozornost a velmi rychle by se na něj zapomnělo. Díky kontroverzní náplni je tomu přesně naopak. Už na podzim minulého roku se objevily první stížnosti řady organizací, kterým se nelíbilo, že je ve hře možné střílet po policistech. Samotným policistům se pak nelíbilo to, jakým způsobem jsou ve hře ztvárněni a hlavně, že může hráč v roli policisty páchat celou řadu ve skutečnosti nepřípustných činů, jako je například bezdůvodné usmrcení zadrženého. Protesty vůči hře sice nic nezměnily na tom, že společnost Eidos nakonec  25 to Life vydala, ale určitě se podíleli na tom, že se hra prodávala mnohem lépe než kdyby se oproti ní neprotestovalo. Připustila to mluvčí společnosti Eidos Michelle Curran pro Philidephia Inquirer, podle níž není 25 to Life kvalitní hra a za normálních okolností by se moc dobře neprodávala. Dodala ještě, že právě veřejné protesty a petice jsou tím co 25 to Life zajistilo solidní prodejnost. Pro ty nejhlasitější odpůrce násilí ve hrách je to přímo ukázkový příklad toho, jaký má jejich snaha ve skutečnosti efekt. Možná by se měli zamyslet a zvážit, jestli neexistují jiné způsoby jak děti uchránit před obsahem násilných her, než je snaha o zákaz jejich prodeje.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama