Pokémoni dominují ingame transakcím
Neumírající zprávy o Pokemon Go pokračují! Tentokrát se podíváme na to, jakým dílem se hráči v této hře podílejí na všech tržbách ze všech mobilních her vůbec. Pokud bychom chtěli krátkou a úsečnou větou popsat dění na trhu mobilních aplikací, tak jsou tu ti, kteří hrají a nakupují v Pokemon Go, a pak ti ostatní.
Se zprávou přišla společnost Slice Intelligence, která právě tento trh monitoruje. Ta tvrdí, že hráči Pokémonů se 10. července podíleli 47 procenty na celkovém objemu peněz tekoucích z celého trhu (v součtu nákupů her a ingame balíčků). Uvážíme-li, že Pokemon Go je hrou zdarma, je výsledek ještě obdivuhodnější.
Zpráva také hovoří o tom, že Pokémoni dokázali přitáhnout ke hraní mobilních her i sváteční hráče. Skoro polovina lidí, kteří nějaké peníze v Pokémonech utratili, udělala za posledních 6 měsíců jediný nákup v nějaké jiné hře, někteří z nich dokonce utráceli vůbec poprvé.
Nejprodávanějším balíčkem PokeCoinů je ten nejlevnější, největší výdělek ale přináší ten s 1200 PokeCoiny prodávaný za 5 dolarů, který se na výdělcích podílí jednou třetinou peněz. Z dalších statistik si můžeme dovodit, že Pokemon Go je nejpopulárnější u lidí, kteří s Ashem vyrostli (a kterým je v rozmezí 25 až 34 let).
Na jednotlivé grafy se můžete podívat v naší galerii.