Pokémon GO stále nejvýdělečnější hrou
Hra Pokémon GO vyšla před dvěma měsíci a za tu dobu už stihla spoustu věcí – rozpoutat davové šílenství, odstranit a znovu přidat několik stěžejních herních prvků a také ztratit takřka 80 procent amerických hráčů. V prostoru mobilních her to ale není žádná pohroma, a tak zůstává Pokémon GO stále nejvýdělečnější mobilní hrou na trhu.
Řečí čísel to znamená, že si v srpnu pro sebe dokázala uzurpovat 28 procent podílu na celém trhu mobilních her a stojí daleko před druhou Candy Crush, která má podíl pouze 4,5 procenta. Prostor k pádu tu tedy stále je, ale podle projekcí by to teď se hrou mohlo být opět trochu lepší.
Do konce týdne by už všichni měli mít k dispozici tzv. Buddy update, díky kterému bude možné získávat tzv. candy pro vybraného pokémona jen tím, že budete chodit a překonávat vzdálenosti. To by měl být klíč k tomu, abyste mohli odemknout další fáze pokémonů, které se ve vašem okolí vyskytují jen vzácně.