Podrobnosti o chystané masivní akci APB
Dave Jones, šéf studia Realtime Worlds moc rozhovorů nedává, ale když už ho někdo vyzpovídá, tak to stojí za to. A vzhledem k tomu, že jeho tým nyní připravuje masivně multiplayerovou akcí All Points Bulletin, tak je jasné, že bude v centru pozornosti. Lidé ze serveru GameSetWatch byli natolik průbojní, aby se mu dokázali dostat na kobylku a položit mu několik záludných otázek, stejně jako Garymu Dalymu, CEO společnosti. Hlavní míra pozornosti se samozřejmě soustředila na zapojení Realtime Worlds do programu EA Partners.
"Jak asi víte, tak APB je online hra a my se musíme starat o věci jako je hosting, samotné poskytování obsahu, zákaznická podpora a spousta dalších věcí. To je náš cíl a jsme v tom dobří, takže se o to budeme chtít starat i nadále. Na druhou stranu však potřebujeme i tu druhou část vývoje, jako je marketing a distribuce. Hovořili jsme už s několika firmami, které by nám mohli toto zajistit, ale až v EA jsme získali toho nejlepšího vydavatelského a distribučního partnera, jakého si můžete představit. Jim se naše hra opravdu líbí a navíc, pro nás je to možnost pracovat se společností kalibru EA, což se nám už třeba nikdy nemusí podařit."
To znamená, že studio Realtime Worlds je vlastně samostatné studio, které pro svou hru potřebuje pouze lepší marketing, ale jinak si ji vlastně může vydat zcela samo. Tomu odpovídá i velikost celého studia, v němž v současné době pracuje téměř 230 lidí. "Řekněme si to upřímně, největší online hrou současnosti je World of Warcraft, ale já jsem přesvědčen o tom, že mnohem víc lidí se pohybuje v online světech ve hrách jako GTA, Call of Duty a podobně. Tráví tam spoustu času, mají ty hry rádi, ale nikdo se nesnaží ten zážitek posunout někam dál, udělat ho přístupnějším pro někoho, kdo se snaží do tohoto světa proniknout. Může to být pro hráče, kteří chtějí hrát třeba jen chvilku, značně frustrující a proto raději online nehrají", prohlásil Dave Jones a rozhodně má pravdu.
Důležitou součástí APB bude výběr strany, za kterou budete hrát. Můžete totiž být na "hodné" straně zákona, anebo se vrhnout do rebelie a bojovat proti establishmentu. Nicméně i to bude mít odvrácenou stranu v tom, že raubíři budou muset bojovat i mezi sebou. "Chceme bitvy udělat hodně lokální. Samozřejmě se dočkáte i hodně epických soubojů, kdy proti sobě půjdou desítky oponentů, ale bez malých pouličních bitek by to zkrátka a dobře nebyl náš svět, takový, jaký ho opravdu chceme. A jedničkou v našem světě se můžete stát v mnoha kategoriích. Už teď v betatestu tam máme lidi, kteří se rozhodli být nejlepším klanem, který nepoužívá auta. A nijak je to neomezuje, pouze naši hru hrají jinak."