Podobný nejen hratelností. Assassin's Creed Mirage nabídne i speciální filtr připomínající první díl
i Zdroj: Ubisoft
Assassin's Creed Mirage Novinka Podobný nejen hratelností. Assassin's Creed Mirage nabídne i speciální filtr připomínající první díl

Podobný nejen hratelností. Assassin's Creed Mirage nabídne i speciální filtr připomínající první díl

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

11. 6. 2023 09:05

Už od oznámení nového dílu Assassin's Creed s podtitulem Mirage jsme slýchali od vývojářů spojení, že jde o jakýsi návrat ke kořenům, avšak dlouho jsme nevěděli, co je tím míněno. Poslední video, které jsme viděli na PlayStation Showcase potvrdilo, že to platí po herní stránce, nyní vidíme, že to platí i vizuálně. V novém pohledu do zákulisí vývoje totiž Ubisoft potvrdil, že jeho nejnovější díl zabijácké ságy bude obsahovat i nostalgický vizuální filtr pro dlouholeté fanoušky

Reklama

  • Nový Assassin's Creed bude v nastavení obsahovat i nostalgický filtr se záměrem napodobit atmosféru prvního dílu
  • Nová ukázka jej předvádí v akci ve srovnání původní grafiky

Nový prvek nastavení byl představen ve videu níže a jak je vidno použije desaturovanou modrošedou paletu, aby napodobil atmosféru prvního dílu. Zarytí fanoušci si jistě vzpomenou, že právě on byl odlišný. Jeho barevná paleta byla svého času specifická tím, že si nelibovala tolik v malebnosti současných dílů, ale naopak stál pevně na zemi, s absenci jakýchkoli výrazných barev, které začaly definovat hry až v pozdní generaci PS3 a Xbox 360.

Kreativní ředitel odkaz těchto starších her ostatně připomněl. Ve slovech, která provázela původní video, např. říká, že Mirage je pro něj „milostný dopis věnovaný počátkům série, který současně ale vypráví příběh o dospívání s prvky hratelnosti, jež přenáší atmosféru prvních her do dnešní doby“. 

I z tohoto důvodu je tedy očekáváno že Mirage nebude v mnohém jako poslední tituly. S ohledem na velikost mapy má podle Ubisoftu nabídnout např. menší a nikoli tak otevřený svět jako třeba Odyssey, Origins nebo Valhalla, a současně výrazně kompaktnější hratelnost, s propracovanějším pohybem, stealthem a také šplhem. 

Ve směru stealthu bylo už řečeno mnohé, takže zopakujeme jen část. V minulosti jsme např. slyšeli, že se do nového dílu po delší době vrátí prvek schovávání, jenž využíval výklenky či lavičky nebo splynutí s davem. Naopak ve směru pohybu jsou tu i pohyby nové, které série dříve neměla. Mezi ně se řadí např. již  předvedené skákání o tyči urychlující přesun mezi střechami, nebo úprava navrátivších, jako je houpání se na rohu, dynamické skákání přes překážky či aktivace výtahu pro rychlejší stoupání.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama