"Podcenili jsme singl ve Street Fighteru V"
Capcom připustil, že vývojáři podcenili popularitu módů pro jednoho hráče a díky tomu i obsah, který v tomto směru nabídl při vydání Street Fighter V. I když je v přípravě další bezplatné obsah, někteří hráči poukazují na to, že museli zaplatit plnou cenu za titul, který není plnohodnotný po stránce obsahu.
Výkonný producent hry Yošinori Ono v rozhovoru pro Game Informer přiznal, že Capcom podcenil kolik fanoušků čekalo více singlového obsahu v základní hře. Vývojáři jsou ale podle něj nadšení z dvou nových módů pro jednoho hráče - Story a Survivalu. Fanoušci se mají navíc těšit na další novinky. Ono v této souvislosti znovu připomněl, že autoři budou aktivně podporovat Street Fighter V po velmi dlouhou dobu a plánují se hře věnovat přinejmenším stejně dlouho jako minulému dílu, ne-li ještě déle.
Street Fighter V vyšel 16. února a z naší recenze odnesl hodnocení 3/5. Většinu kritiků i hráčů nemile překvapilo, co vše v jinak lákavé hře chybí. Módy jako Trial, Arcade nebo Story byste bez prostředně po vydání hledali v menu marně. Další fanoušci zase měli problém se sestavou bojovníků, mezi nimiž řada klasických postav chyběla. Ale jak se říká, není na světě člověk ten, co by se zalíbil lidem všem. I když Capcom dostal zřejmě právem přes prsty, je přinejmenším chvályhodné, že si jeho autoři nasypal popel na hlavu a přiznali svou chybu. Teď už jen zjednat nápravu.