Po uzavření několika studií Warner Bros. Games kompletně mění strategii
Warner Bros. Games prošlo restrukturalizací a po uzavření několika studií se nově zaměřuje na čtyři klíčové značky: Hru o trůny, Mortal Kombat, DC Universe a kouzelnický svět.
- Warner Bros. Games se reorganizuje do čtyř týmů zaměřených na silné franšízy: Hru o trůny, Mortal Kombat, DC Universe a kouzelnický svět
- Změna přichází po neúspěšných pokusech o prosazení her jako Suicide Squad: Kill the Justice League
- Firma doufá, že návrat k osvědčeným značkám a zaměření na singleplayerové tituly by mohl stabilizovat vývoj a přinést finanční úspěchy
Po únorovém uzavření studií Monolith, Player First Games a WB Games San Diego představila společnost Warner Bros. Games nové organizační rozdělení. Nově se zaměřuje na čtyři klíčové značky: Hru o trůny, Mortal Kombat, DC Universe a čarodějnický svět (Harry Potter).
Yves Lachance z WB Games Montréal bude dohlížet na projekty ze světa Hry o trůny a hry ze světa Harryho Pottera, zatímco Shaun Himmerick z NetherRealmu povede vývoj titulů spojených s Mortal Kombat a DC. Podle vedení WB má změna „optimalizovat strukturu“ a posílit dlouhodobé plánování značek.
Systém Nemesis zůstává u Warner Bros. Patent vyprší až v roce 2036
Společnost Warner Bros. si ještě více než dekádu bude střežit povedený systém Nemesis, který byl poprvé představen v rámci Middle-earth: Shadow of Mordor.
Přeskupení následuje po neúspěšných pokusech o expanzi a prozkoumávání nových žánrů. Tituly jako Suicide Squad: Kill the Justice League nenaplnily očekávání a odchod prezidenta WB Interactive Davida Haddada naznačil změnu směru. Zrušení očekávané hry Wonder Woman a konec online titulu MultiVersus jsou dalším důkazem proměnlivé strategie.
Společnost nicméně pokračuje ve vývoji pokračování Hogwarts Legacy a nedávno představila novou hru Game of Thrones: Conquest. Naděje Warner Bros. spočívá v návratu k osvědčeným značkám a silnějšímu zaměření na kvalitní obsah.