Po odchodu vedoucí studia 343 Industries končí v týmu i ředitel multiplayeru Halo Infinite
i Zdroj: Xbox Game Studios / 343 Industries
Halo Infinite Novinka Po odchodu vedoucí studia 343 Industries končí v týmu i ředitel multiplayeru Halo Infinite

Po odchodu vedoucí studia 343 Industries končí v týmu i ředitel multiplayeru Halo Infinite

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

3. 12. 2022 19:45

Pokud sledujete herní dění, není žádným tajemstvím, že nejnovější Halo nemá zrovna na růžích ustláno. Během post-launch vývoje, který sám o sobě navázal na útrpný vývoj, u něj došlo nejen k řadě odkladů, ale i zužováním týmu jako takového. Jen během posledních měsíců jsme mohli vidět několik příkladů tohoto chování. Tým, oficiálně kvůli rodinným důvodům, opustila např. jeho spoluzakladatelka a bývalá ředitelka Bonnie Ross či vedoucí vývoje herního enginu, David Berger. Nyní se k nim přidává i kreativní ředitel multiplayerové části hry, čímž se počet odchozích dále rozrůstá.

Reklama

  • Vývojářské studio 343 Industries opouští další významný vývojář
  • Tentokrát se jedná o kreativní ředitele multiplayeru Halo Infinite

Tom French, který strávil na podobné pozici u série Halo více než dekádu, sdílel zprávu o svém odchodu v pátek s textem: „Po více než 11 a půl letech s Halo dnes naposledy vystupuji ze svého spartánského brnění, abych se vydal vstříc novým dobrodružstvím. Bylo mi velkou ctí být součástí hry, kterou jsem jako hráč tolik miloval a jako vývojář podobně obdivoval. Nemohu být hrdější na svůj čas strávený ve 343,“ dokončil své veřejné rozloučení odcházející vývojář.

Odchod Frenche se tímto způsobem tedy poměrně shoduje s příchodem dlouho odkládaných funkcí, jako je online kooperace, otevřená beta Forge nebo projití odehrané mise. Všechny tyto funkce byly přidány až v listopadu, a to v rámci jediného balíčku zvaného Winter Update, jenž přinesl zásadní novinky pro hráče Halo. Navzdory těmto změnám však nejde o poslední novinku. Loni představená sezóna 3: Echoes Within byla odložena na rok 2023, přičemž neoficiálně šlo vidět i lokace Cliffhanger a Oasis.

S ohledem na přístup studio ke změně týmu moc říct nelze. Studio nad rámec rozloučení od komunitního manažera Johna Junyszeka zatím Frenchův odchod oficiálně nekomentovalo, ani neprozradilo, kdo jeho roli zastane. Vedoucí Xbox Game Studios Matt Booty se nedávno vyjádřil pouze k tomu, jak na tom bylo Halo na začátku svého vydání. Během rozhovoru s představiteli Friends Per Second Podcast uznal to, že tým nedokázal naplnit potřebu live-service hry, kvůli čemuž valná většina hráčů odešla a také došlo k pošramocení pověsti studia.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama