
PlatinumGames se omlouvá za zpackané Babylon's Fall, s live-service hrami ale chce nadále pokračovat
Studio PlatinumGames vytvořilo za svou historii celou řadu titulů, jestli se ale jeden z nich opravdu významně nepovedl, byl to zatím poslední multiplatformní titul Babylon’s Fall. Šlo o pokus vstoupit do trhu live-service her, který ale rozhodně nevyšel dle očekávání, jak nyní přiznává i vedení firmy.
- PlatinumGames se omlouvá za Babylon's Fall
- S live-service hrami ale bude do budoucna pokračovat
Hra na Steamu zaznamenala maximum 1166 hráčů v jednu chvíli, což nejsou nikterak vysoká čísla. Ještě horší ale byly statistiky po vydání, kdy po třech měsících klesl počet průměrných hráčů na dva. To jasně ukázalo zájem hráčů a ředitel Babylon’s Fall Asuši Inaba se hráčům omlouvá.
„Jakékoliv zklamání, které jsme hráčům způsobily, je nám strašně líto, a to především kvůli tomu, že jsme to způsobili my jako vývojáři. Způsobení jakýchkoliv emocí jiných než je zábava a potěšení je něco, za co nejsme moc rádi,“ prozradil Inaba v rozhovoru pro VGC.
I přes tento velký pád ale PlatinumGames neplánuje měnit své plány okolo live-service her. „Je tu spousta věcí, které jsme naučili, avšak naše budoucí plány nebo výhledy okolo live-service her to nezměnilo. Tento typ her je rozhodně něco, co chceme dělat a do čeho vložíme své úsilí.“
I když se Babylon’s Fall nepodařilo, je logické, že jakékoliv studio chce do trhu live-service her vstoupit. V případě úspěchu jim totiž jsou zajištěny pravidelné příjmy, které navíc mohou dosahovat velice pěkných částek.