Pixar promlouvá o hrách
Zástupci renomovaného studia Pixar, které platí za jednoho z průkopníků animované filmové tvorby, otevřeně zavidí herním vývojářům, s jakou rychlostí jsou schopni oživovat jednotlivé renderované snímky a tvořit z nich například hry na motiv jejich filmů. Produkotvý designér Pixaru, Raplh Eggleston, říká, že by si podobně rychlou práci představoval i ve vlastní společnosti. Rozdíl ve tvorbě her a filmů, a s tím spojené i vyšší nároky na čas, ovšem tkví v propracovanosti a míře detailů snímku, kde se filmaři nemusí omezovat případnými požadavky na HW a pracují opravdu do hloubky. To je zároveň hlavním důvodem, proč se hry vytváří snáze a rychleji, při pohledu na ty nejmodernější kousky ale i Eggleston přiznal, že do filmu jim moho kvality nezbývá.
Na druhou stranu ale Egglestone poukazuje na to, že se mu nelíbí, jakým způsobem hráč ovlivňuje příběh hry. Předem nalinkované cesty mu zkrátka nevoní, což je s ohledem na jeho profesi pochopitelné, a proto by si přál změnu celého herního konceptu. Střídmě ale dodává, že na to mometnálěn není na trhu místo a bude to vyžadovat ještě dlouhý čas. Zároveň se ale vyhybá spekulacím, jak se hry s filmy v budoucnu ovlivniví a i nadále si spíše představuje tyto dvě sféry odděleně. Neznamená to prý, že by se o nové technologie nezajímal, ale hry podle něj zkrátka využívají jinou sadu potencionálních možnosti, nežli filmy, a proto je prý nutné dívat se na celou situaci shora. Zkrátka jako na dvě odlišné věci – jednu aktivní a druhou pasivní.