Zpět na článek

Diskuze: Phyre - nový multiplatformní engine Sony

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je fakt bomba - takhle máte zadarmo špičkovej engine, podporu od Sony a záruku, že to půjde všude. A technicky špičkovou hru si může s minimálníma nákladama udělat kdejakej amatér. Fakt smekám... Doufám, že už to brzo uvolní

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- No flOw ani GripShift zase žádné grafické orgie nejsou, takže bych neříkal hned špičkovej engine...
Taky by mě zajímalo jak je "user friendly". Každopádně unifikace vývojového prostředí pro všechny nextgen konzole i PC by byla skvělá, to se rozumí.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Gripshift neznam, ale u flOw rozhodně nejde o nějakou technickou vyspělost, takže říkat jenom proto, že flow není vyspělý, tak ten engine taky nebude, je imho docela zcestný. A Dirt je graficky hodně dobrá hra, takže máš představu, co se s tím dá udělat. A myslim, že to bohatě stačí.
To je konec konců v zájmu Sony, aby to bylo co nejsnažší a nejvýkonnější.. Navíc, kdyby se to vzalo do extrému, možná by ty hry šly i jednoduše překompilovat na Linux... když to má podporu OpenGL, tak se tím ten hlavní problém eliminuje.. Jsem na to fakt hodně zvědavej, držím Sony palce..

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Jasně, říkám, kdyby to vážně takhle fungovalo tak bych byl moc rád.
Jen jsem myslel to, že AAA vývojáři sáhnou raději po nějakém "hyper"enginu, např. Unreal3, CryEngine2 nebo třebas tech5 od IdSoftware.

Jinak GripShift :
http://palgn.com.au/article.php?id=8474

A co se DiRT týče, montana tvrdí, že ten používá jiný engine. Takže nevím.

Nechtěl jsem engine shazovat, byl bych moc rád, kdyby to vyšlo. Kvalitní multiplatformový engine zdarma určitě umožní některým vývojářům dělat na projektech, na které by jinak neměli finance a vůbec.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- To možná jo, ale myslim, že těm menším studiím to pomůže hodně. Nakonec, vydělají na tom všichni...

Gripshift je graficky takovej průměr mi připadá :)

Jasný, nechme se překvapit :)

montana.
montana.
Level 1 Level 1
22. 2. 2008 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DiRT myslite aktualniho Colina? Ten prece bezi na byvalim NEON enginu. Nebo se jedna o jinou spinu? :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Ne, to je jinej Dirt... googluj :)

montana.
montana.
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- V mem svete je jen jeden DiRT :)
Ale jen tak pro zajimavsot. Jakej? Sem linej :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Ježiš, se omlouvam, měls pravdu... on to je ten Colin, akorát, že se na konzolích jmenuje jen DiRT, to mi zmátlo... Ten Neon bude nejspíš nějaká nadstavba na ten Phyreengine, jinak nechápu, proč by to tam psali..

montana.
montana.
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. No spis to Phyre bude nastavba ne?
Protoze ten NEON engine (dneska je to EGO engine) pohani i novyho Flashpointa a Race Drivera. Navic je to primo engine Codemasters.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
22. 2. 2008 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu to správně, že hra vyrobená pod Phyre enginem půjde rovnou nebo velmi snadno převést na hru pro PC, XBox360 i PC ?

B10S
B10S
Level 1 Level 1
24. 2. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 rovnou tebou ne. vývojáři ano.

Reklama
Reklama