Phil Harrison ze Sony: "propásli jsme šanci"
Phil Harrison, vedoucí světových studií Sony, nepokrytě přiznal, že ve vztahu k novému pohledu na hraní jakožto společenskou záležitost ujel Sony vlak. Tzv. "social gaming", tedy zcela nový trh, který momentálně bohulibě plení Nintendo se svým Wii, přitom měla Sony Europe obšancovaný už v době PS2 díky titulům jako EyeToy, SingStar a Buzz. Problém byl ale podle Harrisona v tom, že japonští šéfové Sony prostě nějakému "social gamingu" vůbec nevěřili.
"Bylo to pro mě velmi zajímavé a zároveň frustrující, protože na sociální hraní upozorňuji už dlouhou dobu," řekl Harrison magazínu GamesIndustry. "Naši japonští kolegové nám ale sdělili, že nic takového jako společenské hraní v Japonsku nexistuje. Lidé nehrají hry společně na stejném gauči jako rodina nebo přátelé." Dále dodal, že Wii Sports považuje za skutečnou novou generaci her a že zároveň obdivuje reklamy Nintenda na Wii, ve kterých je vždy záběr na pohovku plnou lidí, nikdy na obrazovku.