Perfect Dark měl šanci na záchranu, na vývoji pracovalo Crystal Dynamics
Pokračování Perfect Dark mělo po uzavření studia The Initiative ještě šanci na přežití.
- Po zrušení The Initiative hledalo Crystal Dynamics pro Perfect Dark nového vydavatele, nejblíže k dohodě mělo s Take-Two
- Jednání zkrachovala kvůli neshodám ohledně vlastnictví značky, což vedlo k propouštění ve studiu
- Projekt oficiálně skončil v červenci 2025, když se neobjevil na Xbox Games Showcase
Vývoj Perfect Dark se po uzavření studia The Initiative ještě krátce držel při životě. Projekt převzalo Crystal Dynamics, které se spolu s bývalým vedením z The Initiative snažilo najít nového vydavatele. Největší naději představovalo Take-Two Interactive, jednání ale nakonec zkrachovala, mimo jiné kvůli neshodám o dlouhodobé vlastnictví značky.
Definitivní konec přišel minulý týden, kdy Crystal Dynamics propustilo část zaměstnanců a projekt byl definitivně zrušen. Perfect Dark přitom od začátku provázely problémy. Po nespokojenosti se spoluprací s Certain Affinity se k vývoji připojilo Crystal Dynamics, které mezitím koupila skupina Embracer Group. Ani to však hře nepomohlo. Oficiálně byla zrušena v červenci 2025, když se neobjevila na červnové akci Xbox Games Showcase.