PC verze Mirror’s Edge využije PhysX
Zatímco na konzolích si už originalitou napěchovaný Mirror’s Edge svojí premiéru odbyl, vyznavači PC hraní musí na svůj příděl ještě chvíli počkat. Důvody jsou a byly dopodrobna neznámé, nicméně po včerejší zprávě vývojářů z Digital Illusions máme alespoň trochu jasněji. Zdržení je totiž mimo jiné způsobeno snahou o opravdu kvalitní grafiku a zabudování podpory fyzikálního akcelerátoru PhysX. Ještě před rokem bychom tuhle zprávu nekomentovali s velkým nadšením, ale s ohledem na možnost zpřístupnění PhysX na novějších Nvidia kartách můžeme zatleskat. V souvislosti s touto informací se rovněž objevilo názorné demonstrační video, které vás rychle přesvědčí o tom, že čekat se určitě vyplatí. S úctou ke konzolím totiž musíme přiznat, že grafická část PC verze Mirror’s Edge je bohatší a díky zmiňovaném PhysX o stupeň realističtější. Ostatně, posuďte sami a porovnejte s vlastními zážitky, nebo alespoň předchozími konzolovými trailery.