Zpět na článek

Diskuze: PC verze CoD je pro některé nehratelná

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Ale nikdo si nemůže stěžovat že to nemá filmovej zážitek. :-D

Alex81
Alex81
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velký fanoušek CoD her. Ovšem tenhle rok jsem dostal těžkou sodu.

Problémy s FPS vyřeší patch, ale tu otřesnou kampaň nevyřeší nic.
Nudná bez wow momentů, žádná rozmanitost - první půlka asijské město, druhá egyptské město - sice pár odboček tam je ale ty jsou ještě horší.

Za celou kampaň snad jen jedno místo pěkně nadesignované, jinak samé generické ulice. A velice často místa, která vypadají jak kdyby je udělali za půl odpoledne z free assetu ztažených z internetu. A příběh? Škoda slov.

Myslel jsem si, že Ghost je špatný díl - není. Snad za rok to bude lepší.

Reedee
Reedee
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: To sice ano, ale třeba u Tomb Raidera to není až takhle strašný. Každopádně to neměli vůbec vydávat, i když si na tom samozřejmě trochu namastěj kapsu.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarva209: Však o tom byl článek http://pc.hrej.cz/novinky/2015/11/06/stydi-se-za-black-ops-na-x360-video-ukazuje-duvod-37746/
Nějak to ale nechápu - to jste čekali, že ty verze budou vypadat stejně? Je tam přece určitý nezanedbatelný rozdíl ve výkonu...

jarva209@seznam.cz
jarva209@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera jsem viděl video, kde se graficky porovnávala 360-ka a Xbox One. Grafický propad je neuvěřitelný. To je jak kdyby si z nich tvůrci udělali "dobrý den"

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Skok z DX9 na 10 byl obrovský, uvnitř. Zvenku pochopitelně hry na DX9 mohly vypadat lépe, pokud byly lépe udělané ;) Jedna z "hmatatelných" novinek DX10 byl geometry shader a ten často byl využíván hlavně na zjednodušení a urychlení renderování něčeho, co vlastně šlo i předtím, ale komplikovaně (např. particle efekty).

DX10/11 přineslo input lag u myši? O tom jsem neslyšel, ale to spíše bude chyba vývojářů, ne?

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
9. 11. 2015 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me co se najednou zmenilo, že takovych zprav tolik.

Bud se tohle driv tolik neresilo, nebo s novou generaci enginu stouply naroky na vyvojare, nebo nam klesnul prumerny skill vyvojaru.
Je pravda, ze driv se dalo vsechno psat, podstate jednovlaknove a sem tam se neco offloadovalo na dalsi jadro, veci jako zvuky, fyzika, AI a tak, ale vetsina veci se porad resila "po staru" temer jako single thread a novy konzole najednou nuti vyvojare pouzivat vsech 5,6 slabejch jader.
Konkretne ty memory leaky, tam je smutny, ze vetsina dnesnich vyvojaru, porad neumi poradne pracovat s profilerem. Dalsi problem by mohla byt diverzita PC, ale debugovaci tooly se porad zlepsujou, mame jen 2 firmy na GPU a CPU, 64 bitovy Wokna jsou ve vsech 3 instancich velmi podobny.
Jeste me napada, ze by to mohlo byt Windows 10, ktery se vsude chvalili, ale nemam pocit, ze by je nekdo v recenzi proveril fakt dukladne, co se tyce vykonu ve hrach.. Povrchni recenze byly dobry, ale muze tam byt jeste dost nepeknych veci. Jedina skutecne prinosna vec na Win 10 je DX12 a ten je zatim podporovanej jen na papire (herni enginy to zatim neumi), takze se vyplati jeste s nima tak aspon tak rok pockat.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Teoreticky by to mohlo být i tak, že k paměťovému úniku dochází kvůli nějakým problémům s pamětí (třeba selže nějaký kód, který paměť uvolňuje, nebo já nevím), na což samozřejmě navážou problémy s operační pamětí ve smyslu jejího zaplňování.
Ale ani ve zdroji k tomuto článku jsem detailny nenašel, takže to nejspíš opravdu bude nešťastná formulace od Zdeňka.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Letos to je opravdu otřesné co se podpory PC platformy týče. Mám takovou malou konspirační teorii, že Steam (resp. Valve) moc dobře věděl, proč zavedl refunds zrovna před smrští podobných her. Prodeje her přes Steam Store musely jít prudce vzhůru, je to jediné místo, kde se člověk proti podobným výsledkům může bránit.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: CoD se na PC skoro neprodává, takže nijak velká ztráta jak pro ně, tak pro nás :D

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Tak teď už nevím vůbec :D. už to bude nějaký pátek co jsem to hrál.
Doufám že pokud se DX12 opravdu povede, tak rozdíl oproti DX11 bude bomba a tenhle pc mi vydrží, tak 6-7 let :D.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
10. 11. 2015 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Nevim hele, už si to moc nepamatuju. Teď v tý REDUX verzi už myslim změna DX neni v nastavení vubec.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 11. 2015 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Teď jsi mě rozhodil :D. Myslím první díl a hodně patchů a měl jsem tam myslím na výběr 9, 10 a 11 nemám to teď nainstalované.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
10. 11. 2015 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Já mam dojem že metro v DX10 snad ani nešlo ne? Nebylo tam náhodou jenom 9 nebo 11? Teď na nový grafice už tam ten DX11 dávam ale na mojí bejvalý GTX460 to běhalo hrozně v DX11.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 11. 2015 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Hele některé hry například Metro, nebo i Gta5 jedou daleko lépe na DX11 než na 10, takže za mě tam rozdíl je dost velký.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě bych mohl sestavit seznam her s příšerně použitejma postprocessing efektama ale kdo by to četl? :-D Když někomu řeknu že druhej díl Metra byl grafickej paskvil tak mě chce ukamenovat, přitom jednička byla revoluce v herní grafice, podobně jako Crysis o 3 roky dřív.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Samozřejmě že je to chyba vývojářů a ne DX, ale každá nová verze DX je tolerantnější na chyby vývojářů a má pokročilejší nástroje, takže v reálu s každou další verzí můžou vývojáři plodit hůř napsaný a optimalizovaný hry a taky to tak bylo po roce 2007. V Praxi pak asi tak do roku 2010 vubec nemělo smysl ve chrách DX10 zapínat pokud to šlo hrát pod DX9, většinou to znamenalo akorát menší FPS i když teoreticky mělo DX10 i 11 FPS zvýšit, ale to by ten ušetřenej výkon nesměli zaplácat dalšíma kravinama, motion blurama, DoF a podobně.
DX12 má bejt výjimka, prej je citlivej na chyby vývojářů a neni blbuvzornej, to znamená že ta doba příšernejch rozmazanejch her s opožděnym ovládánim co jedou pod DX10/11 by měla snad konečně skončit. Ale aby to nebylo jako s loudness war u hudby, každej prorokuje že toho vydavatelé brzo nechaj a ono ne a ne, furt zvyšujou laťku do ještě vyšších extrémů. :-D Pokud se něco v herních API zásadně nezmění tak bysme za pár let měli ve hrách myš opožděnou o půl vteřiny a DoF by rozmazávalo všechno co je dál než metr ode mě aby nebylo vidět jak je to hnusný. :-D

Hry s citelnym input lagem u myši a klávesnice (i s vypnutym Vsyncem) co znam z vlastní zkušenosti:

Skyrim - nejhorší input lag jakej jsem zažil, nesnižuje se ani s vyššim FPS a na hardwaru nezáleží)

Dying Light - tady input lag mizí až při FPS kolem 120)

Crysis 3 - tady neni co dotat, ta hra byla technicky totální katastrofa - ultra nízkej FoV (tomu řikam dalekohled view), konzolový ovládání a opožděná myš, všechno co ve FPS hře nechci tady bylo ;-)

WarThunder - dřív, teď prej něco zásadního dělali s enginem, opožděná myš je hlavní důvod proč jsem to nikdy nezačal hrát a zustal jsem u WoTka

FarCry 2/FarCry 3 - tady byl input lag citelnej ale ještě přijatelnej, šlo to

A takhle můžu pokračovat do nekonečna, nenapadá mě snad žádná hra z posledních let kde by nebyla opožděná myš, snad jedině Wolfenstein New Order a Old Blood, ale iD Tech engine na tohle netrpí, zas tam ale doskakujou textury, což taky neni uplně super, ale lepší u rubačky doskakující textury než opožděná myš.
Absence input lagu je jeden z důvodů proč s iD Techem nemam problém a fandim mu u FPS her i přes doskakující textury a velikost her díky virtuálním texturám
Dobře to ochcali v Zaklínači 3 tim že dali možnost zapnout si HW kurzor, což input lag uplně eliminuje, tak by to mělo bejt ve všech hrách.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllahuAkbar: My kokotné hlavy jsme ale měly na mysli prodeje na PC. Mimochodem, víš, že prodávanější neznamená lepší?

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Z 10 na 11 nebyl skok žádnej, DX12 je low level API, to bude teprve konečně ňáká větší změna, asi největší od DX8 který přineslo většinu technologií který dneska hry používaj a DX9 to vylepšilo. Spousta her jede furt v DX9 a vypadaj kolikrát líp než ty DX11 hry s přeplácanejma efektama. Pro mě DX10/11 přineslo akorát input lag u myši, nic pozitivního.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Tak W10 bude mít smysl, až budou pořádné hry na DX12 a co se výsledků týče, tak dle měření fps rostou na DX12 u stejných her až o 20-40% na výkonu.
Bude to stejný skok asi jako z 10 na 11, kde hra jede výrazně lépe.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co byste ještě chtěli hajzlové nevděční :D Vyšlo to ? Vyšlo tak koukejte solit. Cod není o grafice a už ani o plynulém chodu zvykejte si

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdo záměrně sabotuje PC platformu.... CoD, Batman, GTA5,...

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex81: Žánr FPS stříleček umřel, budeš se s tim muset smířit. Jedinej závan svěžího vzduchu v posledních letech jsou Wolf + datadisk. Jinak mě nenapadá jediná čistokrevná střílečka která by stála za to jí dohrát. Uvidíme jak dopadne Doom 4, ale moc velký naděje žánru FPS nedávam, kdo dřív hrál střílečky, tak dneska podobný zážitky poskytnou akční RPGčka který jsou teď na úrovni dřívějších stříleček. ;-)

AllahuAkbar
AllahuAkbar
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://venturebeat.com/2014/11/24/call-of-duty-advanced-warfare-by-the-big-numbers/ také štatistiky ako boli u AW také dosiahne aj BO3 možno menej možno viac :) Len vy k*kotné hlavy si myslíte že to nikto nehrá akurát tak na SK a v CZ.Battlefield nehrá toľko ľudí.Čo sa týka FPS je CoD na 1 mieste.Iné FPS hry to budú mať tažké byť lepšie než CoD ale možno sa to jedného dňa zmení....Haters Gonna Hate. :)

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
9. 11. 2015 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, to sú tí, ktorí sa pred dvoma mesiacmi dušovali, ako myslia na PC verziu a ako to s ňou myslia vážne? Už vtedy som im to nežral.

Reklama
Reklama