Zpět na článek

Diskuze: Paradox odkoupil White Wolf od CCP

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
31. 10. 2015 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom ne žádnou rubanici...těch je venku mrak... doufejme v pravověrné RPG, v právoplatného nástupce VTM: Bloodlines, který by byl na stejné nebo vyšší úrovní co se týká kvality (dialogy, příběh, rpg prvky, rozdílné plnění úkolů, otevřené lokace, prolínající se sidequesty, rozvoj postavy, rozdílný průchod hrou dle volby klanu, horrorové pasáže, dobře zahraný dabing, černý humor, Jack, perfektní závěr ... (don't open it,...boom)...), a na mnohem vyšší technické úrovni...

Na Arkane jsem zapomněl, dobré zmínit :)

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: no a proč ne, atmosférické prostředí udělat umí, místo nějaké volby klanu by vybrali natvrdo jeden. V Redemption to nebylo jiné. Jen by museli změnit to, že obyčejný enemák není o moc víc než krmivo a v souboji 1vs1, 2vs1 či 3vs1 má asi takovou šanci, jako že prdnutí vyvrátí borovici. Bossové pak byli naprostá osina v sedince už v původním Redemption, tak tam by moc vymýšlet taky nemuseli. Jen pokud si správně pamatuju, tak tam byla aktivní pauza na výběr skillů, ale to by taky problém nebyl. Prostě by sešlo s dobou a tendle přežitek by odstranili.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Taky by nemusel být špatný Eidos Montreal...dělají teď nové Deus ex, pojetím a koncepcí to docela sedí do settingu World of Darkness..

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
30. 10. 2015 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani jsem netusil, ze CCP maji licenci i na nepocitacovy tituly, coz vysvetluje, proc nastal v tomhle smeru upadek.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto skvělá zpráva!!! Snad konečně někdo značku využije a my z toho budeme těžit. Já osobně bych v prvé řadě (samozřejmě) bral hutné a ukecané RPG po vzoru Bloodlines. No a hned v závěsu tahové RPG po vzoru Shadowrun Returns/Dragonfall/Honk Kong. To by byl splněný sen.

donatien666@seznam.cz
donatien666@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W o D by byl super,moc mi zklamalo když to ukončili

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi:

Obsidian, to je jako druhý Bioware.. se rozumí samo sebou :)) ty taky mají zkušenost s tímhle typem her, ale ty jsou teď v poslední době kapek problémoví... pustili do světa Pillars of Eternity plnou bugů a problémů, celý rok vydávali záplaty tak, že zalátali jeden kus a rozsypal se tím pádem jiný někde jinde... kvůli tristní implementaci pravidel, inventáře atd. se to ani nedalo hrát... Ty si teď nejdřív musí někde spravit reputaci a trochu (trochu víc) předělat firemní politiku.

Harebrained schemes (Shadowrun) určitě ne,...sice mají prvotřídní spisovatele, ale v 3D nemají ani jeden titul... u nich jsem dost zvědavý jak se jim podaří teď ta nová verze mechwarriora, tam se ukáže, co jejich studio zvládne krom isometrických rpg.. ale pro VTM:B nástupce potřebuješ někoho, kdo umí perfektně first person... (btw, shadowrun hong kong ušili horkou jehlou, spousta bugů,... taky by se měli trochu začít smekat...)

Tím pádem odpadá i inXile, ze stejných důvodů jako Harebrained schemes....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Napadá mě Obsidian (díky New Vegas a KotOR 2), nebo to studio co má na krku Shadowruny. A možná ještě inXile, ale uvidíme jak dopadne Torment.
Zajímavě by to mohlo taky vypadat, kdyby to udělal třeba takový Fromsoft, ale japonské studio by na WoD bylo možná až moc velký úlet :D

Bioware ani CDPR za mě ani náhodou.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak dobrá otázka... hypoteticky... jaký tým vývojářů by byl nejvhodnější pro stvoření skutečného nástupce VTM: Bloodlines ?

(Bioware? Irrational Games? Cd Project Red?)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pethulla: Mě teda moc slavná nepřišla ani po stránce combatu, ale je to podle mně krásný příklad toho, proč DnD pravidla převedená 1:1 do PC hry moc nefungují. DnD počítá s tím, že jeden hráč=jedna postava, tady se po hráči chce aby ovládal 6? a potom je combat příšerně pomalý. A co ještě přidalo k mé znuděnosti bylo, že hra probíhala na nejnudnějších levelech třetí edice (1-15 zhruba), takže polovinu hry jsou postavy slabé, nic neumí a pořád se netrefují...
O neohrabaném UI a hoře bugů ani nemluvě.
V BG a IWD je to provedené mnohem lépe. Combat neztratil nic z taktičnosti, ale je podstatně svižnější.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Tak to není současný problém, Obsidian vždycky vydával zabugované hry. Ale Eidos Montreal není špatný nápad, Deus Ex je hratelností hodně blízko.

@Pethulla: Pokud by to měla být temná 3rd Person rubanice s RPG prvky, tak bych to rozhodně dal Fromsoftu, takový Bloodborne by se s trochou úprav klidně mohl vydávat za WoD hru. Žádné západní studio stejně rubanice neumí...

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Mluvíš mi z duše... VTM: Bloodlines je jedna z mých "all-time-favorite" ... Škoda že Troika games dopadli tak jak dopadli. Vydali dva parádní fláky: Arcanum a Bloodlines a pak se po nich slehla zem... World of Darkness je rozhodně universum, které si zaslouží nějakou tu pozornost. Mechanismy a Lore mají prvotřídní... (Mechanika je sice trochu přímočařejší než třeba takové DnD, ale o to účelnější)

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: nevěřím, že vyjde hra srovnatelná s Bloodlines, která by byla na stejné nebo vyšší úrovní co se týká kvality (dialogy, příběh, rpg prvky, rozdílné plnění úkolů...), tak po stránce technické - jasně, bylo to zabugované jak prase, na druhé straně byla to (po HL2) druhá hra vydaná na Source enginu.
Pokud by se Paradox rozhodl zkusit to s pokračováním Bloodlines, tak si nemyslím, že by do toho rval velké prachy a klidně by to mohlo skončit jako 2D a to bych klidně svěřil Harebrained.
Obsidian pak asi napadl úplně všechny, na druhou stranu, hra která byla nejpodonější (berte s rezervou) Bloodlines byla ta jejich nejméně úspěšná, (ale aspoň podle mě ta nejlepší, co udělali) a to Alpha Protocol. Ale u nich by měl strach že by to mohlo dopadnout jako ta pseudofilosofická příšernost jménem KotOR 2.
No a poslední tip, když už jsme v té oblasti fikce, jsou Arcane: rpg umí - to ukázali už v Arx Fatalis, volbu různých postupů zas v Dishonored.

Spíš si myslím, že pokud VtM vyjde, bude podobné spíš Redemption, tudiž že to bude rubanice.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jednou dobré zprávy :-) Vampire masquerade byla vynikající hra a návrat bych ocenil. Celkově doufám, že se vrátí tématika upírů do her. Když teď frčí téma pravěk tak proč ne potom upíry :-)

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pethulla: máš pravdu... ToEE jsem nějak vypustil,... ono zrovna ten mě ale moc nechytnul, ikdyž tvorbu postav a družiny měli naprosto prvotřídní... jenže tě začátek vyflusnul do prosluněného rádoby žijícího města a kde nic tu nic... world design naprosto příšerný, příběh žádný, postavy bez backgroundu, nebylo rpg čko, ale jen figurky podléhající dnd pravidlům a to prostě nestačí...

Arcanum určitě není výš než fallouty, ale steampunk isometrické rpg je hodně zajímavá kombinace... Já se k němu dostal až s odstupem času a nějak extra mě neoslovil (i když kvality jsou bez debat!), ale věřím, že hrát to v průkopnických časech, kdy kostrbatější ovládání až tak nevadilo, pač to bylo běžné,... tak si to užiju o mnohem víc... bohužel, čas odvál...stejný případ jako Alpha Centauri...

Pethulla
Pethulla
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Jenom pro upřesnění. Troika games vydali tři věci. Tou třetí, dneska už zapomenutou byl Temple of Elemental Evil - tahovka založená na DnD pravidlech, hra, která co se čistě bojů týká naprosto skvělá, to nebojové už tak slavné nebylo (na to, co to dělalo za studio). Jinak naprostý souhlas, Bloodlines možná vůbec nejlepší hra, Arcanum stavím výš než Fallouty dohromady.

Jinak jsem samozřejmě rád, že je zase nějaká ta šance na VtM, ale nějak nevěřím tomu, že zrovna Paradox jsou ta nejlepší volba.

Reklama
Reklama