OtherSide stále žije, na SS3 ale asi nedělá
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka OtherSide stále žije, na SS3 ale asi nedělá

OtherSide stále žije, na SS3 ale asi nedělá

David Plecháček

David Plecháček

Reklama

Série System Shock měla oslavit velkolepý návrat, namísto toho se ale potýká s problémy. Z remaku prvního dílu a pokračování v podobě třetího dílu s určitostí vzniká jen remake ve studiu Nightdive. Situace v OtherSide, které v texaském Austinu mělo pracovat na pokračování série, je však mnohem složitější.

Již několik měsíců se na základě některých zpráv spekuluje o tom, že austinské studio prakticky neexistuje. Na základě údajů ze sociálně-pracovní sítě LinkedIn v něm aktuálně pracují čtyři zaměstnanci, jeden z nich by měl být stále sám legendární Warren Spector. Ten ale na svých účtech nebyl aktivní déle než tři měsíce, účty společnosti OtherSide nebyly aktivní přes rok.

Někteří bývalí zaměstnanci už pracují otevřeně jinde. Objevily se taktéž zprávy, že kanceláře texaské pobočky jsou prázdné. Přesto všechno se dnes ozval viceprezident marketingu OtherSide Walter Somol s jednoduchou, přesto důležitou zprávou: „Jsme stále tady.“

Problém je, že Somol pracuje v primárním týmu v Bostonu ve státě Massachusetts, tedy prakticky na druhé straně Spojených států, v týmů, který naposledy pracoval na Uderworld Ascendant, čili ne v texaských kancelářích. „Jsme stále tady. Všichni pracujeme z domovů, pravděpodobně jako většina z vás. Náš nový koncept se ale pomalu hezky rýsuje a jsme z něj nadšení,“ napsal.

Není ale zřejmé, na čem lidé v okolí Somola pracují a jestli převzali Spectorův projekt. Z pokračování zprávy je zjevné, že jde o výrazně umělecky stylizovanou hru, která je postavená na Unreal Enginu 4. „Vím, že mluvím jen v náznacích, ale prozatím o projektu nemohu sdělit víc.“

Jenže poslední zprávy o System Shocku 3 jdou v rozporu s tím, co člen marketingového týmu tvrdí. Warren Spector přesně před rokem na GDC potvrdil, že jeho projekt je postavený na enginu Unity a v tomto směru se zdá, že ať už OtherSide kutí v Bostonu cokoliv, System Shock to není. OtherSide v průběhu celého minulého roku údajně shánělo vydavatele, zdá se však, že námluvy ani s jednou stranou nedopadly.

V květnu minulého roku ještě Spector hovořil s určitou nadějí v hlase, kterou doprovázelo ujištění, že OtherSide má dostatečně velký kapitál, aby vývoj nějakou dobu utáhlo samo. Zdá se ale, že z kohoutků už dávno nic neteče a že se studio spíše soustředí na něco jiného. System Shock 3 tak má možná své dny sečtené.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama