Optimalizace Battlefieldu 6 na Series S prospěla všem, tvrdí vývojáři
Konzole Xbox Series S měla značné potíže s Battlefieldem 6. Potřebné optimalizace hru ale nakonec na všech platformách udělaly plynulejší, uvedli vývojáři.
- Potřebná optimalizace Battlefieldu 6 na konzoli Xbox Series S nakonec pomohla plynulosti hry napříč platformami.
- Uvedl to technický ředitel Battlefield Studios Christian Buhl.
- Na slabší konzoli sice hra potřebuje specifické optimalizace, vývojáři ale slibují 60 FPS.
Zatímco Microsoftu Xbox Series S je většinou ze strany vývojářů i hráčů terčem kritiky, tentokrát existenci slabší konzole od Microsoftu ocení fanoušci série Battlefield, kteří netrpělivě očekávají nadcházející šestý díl.
Vývojáři z Battlefield Studios totiž uvedli, že konzole „vylepšila a stabilizovala celou hru“ na všech platformách díky optimalizacím potřebným k zabránění pádům Battlefieldu 6 právě na Series S. Díky těmto úpravám by měla nadcházející střílečka nabídnout plynulý zážitek pro všechny.
V nedávném rozhovoru pro Kotaku technický ředitel Battlefield Studios Christian Buhl prozradil, že optimalizace Battlefieldu 6 pro Xbox Series S byla „výzvou“, ale výsledek se vyplatil. „Řeknu, že největší výzvou pro nás bylo vypořádání se s omezenou operační pamětí konzole,“ řekl Buhl. „Xbox Series S má méně paměti než počítač střední třídy. Před půl rokem až rokem jsme si uvědomili, že nám na Xbox Series S hra dost padá,“ dodal vývojář.
„Jakmile jsme na něm ale začali spouštět všechny naše herní úrovně, po měsíci nebo dvou jsme dokázali zjistit, kde jsou problémy, takže jsme všechny problémy s pamětí na Series S vyřešili,“ uvedl Buhl.
Verze pro Xbox Series S sice podle něj stále obsahuje „specifické optimalizace“, které pomáhají spustit tuto graficky náročnou hru, nicméně Battlefield 6 prý na konzoli běží „super solidně“ a hráči se při hraní na Series S mohou těšit na „plynulých 60 snímků za sekundu“. Battlefield 6 vychází 10. října 2025 na PC, PS5 a Xbox Series X/S.