Odpadlíci z 2K zakládají nové studio
Jak napovídá titulek, trojice velkých vývojářů z řad vydavatele 2K, kteří se podíleli i na tvorbě série BioShock, opouští své pozice a zakládá vlastní herní studio, s vlastní filozofií a vlastním vedením. Fullbright Studios chtějí vyvíjet hry s hlubokým příběhem, který vás doslovat donutí si hru "zase někdy zapnout", jak stojí v prohlášení.
Steve Gaynor (leven designer který pracoval na BioShock 2 a Infinite), Johnneman Nordhagen (programátor 2K Marin) a editorka Karla Zimonja - tato trojice se stačila semknout během vývoje DLC balíčku Minerva's Den pro BioShock 2. Jak zpětně tvrdí, chyběl jim vývoj v malém, leč koordinovatelném počtu lidí.
A co na nás čeká v jejich první PC exkluzivní hře? "Nenásilná hra představuje neobyčejné zasazení, něco, co nemůže velká spousta her nabídnou, postavené na technickách vyvinutých pro počítačové hry," říká Steve. Nechme se překvapit.