Odklady nových titulů škodí hernímu průmyslu
Internetová verze známého technologického magazínu Wired přinesla mírně kontroverzní článek na téma "kterak neustálé odkládání nových titulů škodí hernímu průmyslu". Známe to ale všichni - odklady jsou běžnou součást světa počítačových her. Jenže zatímco ještě před pár lety se jednalo spíše o výjimečné případy, které si pak také získaly náležitou publicitu (viz. roční zpoždění Diabla 2), v současné době jsou odklady i těch největších pecek takřka na denním pořádku. Jen za poslední měsíc jsme informovali o odkladech pěti velkých pecek, mimo jiné třebas u her Half-Life 2, Driver 3, The Sims 2 nebo Medal of Honor: Pacific Assault. Autor výše zmíněného článku se zamýšlí nad důvody stále častějších odkladů velkých herních projektů a také nad jejich následky, mezi něž patří často i třeba pokles hodnoty akcií té které společnosti. Ale co hlavně - takové několikaměsíční zpoždění obvykle pořádně nakrkne nás, všechny náruživé hráče, kteří na svůj vysněný titul čekají často jako na smilování. Zdroj: Wired