Odklad ambiciózní české adventury Until I'm Gone
Když jsme vás naposledy informovali o novinkách okolo očekávané české adventury Until I'm Gone, odhadovali jsme i brzké oznámení odkladu data vydání, které i přes evidentní nedodělanost celého titulu stále zůstávalo na stránkách vývojářů stanoveno na zimu 2006. Nejnovější zpráva na homepage tvůrců oficiálně potvrzuje náš tip a uvádí i důvody tohoto zpoždění. Vzhledem k freeware povaze celého projektu se zkrátka nepodařilo udržet nasazenou pracovní morálku na tak vysoké úrovni, jako byla na začátku vývoje. Někteří lidé z týmu navíc odešli, další si našli regulérní zaměstnání a na práci na projektu jim zkrátka nezbýval čas. V podrobném znění si lze důvody přečíst na stránkách hry, kde se nalézá i nový odhad data vydání, a sice 3.-4. kvartál letošního roku. Jako malou náplast vypustili tvůrci alespoň tři nové screenshoty, které opět vypadají velice slibně. Těch pár měsíců si na tento kousek ještě rádi počkáme...