Oddworld se na Xbox 360 nepodívá
Lidé ze studia Just Add Water trochu nečekaně oznámili, že Oddworld: Stranger’s Wrath vyjde na PSN v dubnu příštího roku. Bohužel, o verzi pro Xbox 360 se mlčí a novinářům to nedalo. Dobře mířené otázky na toto téma pak nakonec vyústili v prohlášení na blogu vývojářů, kde se postavení k PSN a XBLA verzi vysvětluje. Snad i proto, že se na hlavy pracovníků Just Add Water snesla kritika a nařčení, že firma je nyní PS3 exkluzivní.
Podle prohlášení tomu ale tak není, neboť celou situaci ovlivňuje údajně mnohem více faktorů, zamezující práce na X360 verzi. Jedním z konkrétních problémů pak může být velikost hry, která podle regulí XBLA nesmí přesáhnout 2 GB. Bohužel, v případě Oddworldu činí velikost hry 2,1 GB, a to bez updatů. Vývojáři proto mluví o tom, že by museli přimět Microsoft, aby zvedl zmiňovaný limit, anebo se pustit do vývoje nějakého zázračného komprimovaného formátu, pomocí kterého by velikost Stranger’s Wrath smrsknuli. Těžko tedy soudit, nakolik je to adekvátní argument, vývojářům alespoň čest za to, že se prý stále snaží vyjednat s Microsoftem uspokojivé podmínky a chtějí na Xboxu staronový Oddworld vydat.