o-konceptu-a-ovladani-resi-5
Novinka O konceptu a ovládání Resi 5

O konceptu a ovládání Resi 5

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

1
Reklama

Nejde o žádnou pohádku, ačkoli by tomu mohl nadpis novinky nasvědčovat, to jen Jun Takeuchi, producent hry Resident Evil 5, promluvil o vývoji a chystaných plánech. První probíranou věcí je možné ovládání hry na PS3 pomocí gyroskopických možností ovladače SIXAXIS, podobně jak to už znají hráči Wii verze předchozího dílu série. Takeuchi ale řekl, že i přes to, jak si váží možností PS3, snímače SIXAXISu nejsou pro tento způsob hraní dostatečně citlivé a tuto myšlenku, leč zajímavou, zamítl.

S tímto se pojí další informace o celém konceptu hry a zatím nepotvrzeném systému krytí. Takeuchi řekl, že unikátnost série tkví nemožnosti volného pohybu, čímž je hráč stále pod palbou hutné atmosféry a oblíbené lekací scény působí autentičtěji. Kdyby měl každý možnost pobíhat po úrovni, stala by se z Resi další obyčejná střílečka. Na přímou otázku, co může říci ke zmiňovanému systému krytí jen dodal, že koncept hry bude podobný čtyřce, ovšem s jednou velkou odlišností: „O té ale ještě nic říkat nebudeme, kdybychom tak učinili, nemáme už žádné překvapení pro E3,“ dodal Takeuchi.

V rámci Captivate 08 eventu ještě Jun Takeuchi sdělil, že hra je momentálně v 60% vývoje a jediným důvodem, proč byl Resi 5 prezentován na konoli X360 je jednodušší proces konverze z vývojové platformy, PC – o žádné stranění té a té značce se tedy nejednalo, nebojte.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama