Nový Tony Hawk: Shred se neprodává
Nejnovější titul ve skejťácké sérii Tony Hawk s podtitulem Shred prodal za první týden žalostných 3 000 kopií. Na vině je především mizerná reklamní kampaň, ale také mizerná kvalita samotné hry. Ukončí tento obrovský neúspěch skomírající sérii? Podle výkonného ředitele vydavatelské společnosti Activision Erica Hirshberga rozhodně ne. Prodeje podle něj půjdou nahoru během Vánoc, jelikož TH: Shred je dle jeho slov „typická hra pod stromeček“.
„Vůbec poprvé je titul zaměřen na děti. Jedná se o typickou „dárkovou“ hru, ale je pravda, že o ní musíme dát více vědět. Myslím a doufám, že kolem Vánoc reklamní kampaň rozjedeme,“ prozradil Hirshberg.
Popravdě ani samotný Tony Hawk po otřesu mozku by momentálně sérii nevěstil dobrou budoucnost, ale nekažme Hirshbergovi vánoční přání a popřejme mu: Šťastné a výdělečné!