Nový Tomb Raider včetně multiplayeru?
Představte si následující situaci. S Larou Croftovou skáčete od jednoho ostře řezaného kvádru ke druhému, sem tam seberete klíč a otevřete si dveře dál a jenom zcela výjimečně zastřelíte okolo se potulující zvířenu. Když tu najednou k vám přiběhnou další tři Lary Croftové a začnou do vás šít hlava nehlava. Jaksi vám to s celou sérii Tomb Raider neštymuje, co? Inu, i taková může být realita u dalšího dílu v sérii, který má být jakýmsi rebootem. Na stránkách autorů z Crystal Dynamics je totiž sháňka po lidech, kteří mají zkušenosti s herním designem a jsou ochotni vytvořit zbrusu nové multiplayerové módy. A vzhledem k tomu, že Crystal Dynamics aktuálně na ničem jiném, než je právě další díl Tomb Raidera nepracují, tak je jasné, že ony inovativní módy mají být právě pro Tomb Raidera.
Ono to dává smysl i z toho hlediska "inovativnosti." Není přece možné jen tak vzít hru jako je Tomb Raider a naplácnout na ni obyčejný deathmatch, to by bylo naprosté znehodnocení celé série, která si po několik dlouhých let budovala reputaci na logických hádankách. Jenže jaký multiplayerový mód by tedy dával smysl? Dokončování levelů na čas? Závody v posunování kamenných bloků? Jediné, co by jakž takž dávalo smysl, by byla možnost kooperativní kampaně, ale koho postavit vedle Lary Croftové? Samé otázky, snad na ně někdo v Crystal Dynamics najde odpověď (a snad nám také potvrdí, že multiplayer je skutečně pro nového Tomb Raidera a ne pro nějaký zatím neoznámený AAA titul od CD).