Novinka od autorů The Order se o něco opozdí
Pokud si vzpomenete na The Order: 1886 od kalifornského studia Ready at Dawn, vedle plytkého příběhu a hratelnosti se vám jistě vybaví perfektní audiovizuální stránka hry. Fakt, že zanedlouho vydá Ready at Dawn další hru, která je postavená na stejném enginu, by ve vás měl vyvolat pocit, že nás čekají grafické orgie. Jenže tou hrou jsou Deformers.
Novinka, dříve stylizovaná jako De-Formers, měla původně vyjít už zítra, 14. února. Nakonec se tak nestane, neboť zástupci studia na fóra NeoGAF umístili zprávu, že dojde ke krátkému odkladu. „Odklad bude krátký. Jenom potřebujeme podrobit naši hru důkladným testům. O definitivní datum vydání se podělíme zanedlouho. K tomu jsme se rozhodli, že na Steamu uspořádáme otevřenou betaverzi, čímž otestujeme naši infrastrukturu a všichni, kdo budou mít zájem, si budou moci vyzkoušet, co na této hře máme nejradši.“
Ready at Dawn novou hru nevydávají ve spolupráci se Sony, tak jako minule, ale místo toho ji vydají se společností GameTrust. Stále ještě mladé vydavatelství je odnoží herního amerického giganta GameStop. Pod touto značkou vyšla například hra Song of the Deep od Insomniac Games, ale partnerství uzavřela i studia Tequila Works, Frozenbyte nebo právě Ready at Dawn.
Jejich Deformers je bláznivou akcí, ve které musíte být neustále v pohybu. Základ by měl představovat systém, kdy za zabití protivníka o něco povyrostete a získáte jeho sílu. Vyčkávání v rohu arény by se tak nemuselo vyplatit, aby se vám vaši protivníci příliš nevzdálili. Celá hra je postavena na fyzice, takže bude záležet na vaší preciznosti, jak se s vaší potvůrkou sžijete.
Autoři se skrze Twitter s majiteli PC podělili o nahlédnutí do nastavení hry. Ačkoliv bylo studio Ready at Dawn veskrze konzolové, na nemalou skupinu příznivců hraní u monitorů samozřejmě myslí také a chtějí jim dopřát ten nejvyšší komfort.
Giving PC gamers the option to fine tune performance and rendering of @DeformersGame so it looks and plays its best on their hardware. :) pic.twitter.com/vfOmEqm7Rh
— Andrea Pessino (@AndreaPessino) January 14, 2017
Na konzolích by měl být k dispozici split-screen až pro čtyři hráče. Zda bude i na PC, nevíme. Na PS4 i Xboxu One bude hra ve více než 60 FPS. Autoři u PS4 cílí na 1080p, u Xboxu pak na 900p. V záloze je připraven mechanismus dynamického rozlišení, které hry upraví podle náročnosti toho, co se bude odehrávat na obrazovce. Zběsilost Deformers předurčuje k tomu, aby se z nich stala ideální párty hra. Na soudy je ale pochopitelně příliš brzy.
Základy můžete pochytit z výukových videí.