nova-renderovaci-technologie-pro-x360
Novinka Nová renderovací technologie pro X360

Nová renderovací technologie pro X360

Erik Omar

Erik Omar

15
Reklama

Když šéf studia Lionhead Peter Molyneux tvrdil, že budeme z technologické vyspělosti dalšího dílu série Fable ohromeni, asi byl myšlenkami u svého programátora Bena Sugdena, který pracuje na (r)evoluční renderovací technologii pro Xbox 360. Právě ta by dost možná mohla být ve Fable 4 použita. Kdyby se tak stalo, padli bychom pravděpodobně opravdu na zadek, jak dokazují dvě videa z technologického dema předváděného na nedávno konané konferenci GDC.

„První video ukazuje výsledek použití mega texturovací technologie, kterou jsem vyvinul. Frame rate v téhle ukázce stojí za starou belu, nevím proč – texturovací engine jede na 30hz, v tomto mi tedy budete muset věřit,“ prozrazuje Sugden obsah prvního videa. Druhé video pak předvádí hrátky se světlem.

Tak co na to říkáte? Spolu s Frostbite 3 bezesporu nejlepší engine, jež jsme zatím měli možnost vidět, nemyslíte?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama