Zpět na článek

Diskuze: Nová renderovací technologie pro X360

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 3. 2011 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenoM119: pokud je neco rozplizly a rozmazany a nema to zadny detaily, je to lo-res :)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 3. 2011 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenoM119: resistance 2 a nasledne ratchet ukazala, ze v oblasti enginu insomniac a ani resistance 3 neukaze nic :)

jinak tady resite kraviny, je pohodlny jit cestou cryteku a psat hry, ktery si na soucasnym HW nikdo nezahraje a tvrdit, jak se posunuje latka, ale tohle je vyuziti staryho davno prekonanyho HW a vylepseni enginu ..

zapominate, ze xboxu a ps3jek je poradny mnozstvi a ze vydavatele proste budou vydavat hry primarne na konzole..

prave proto zrejme krachl iD soft a x let o nich nebylo ani vidu ani slechu, proste prisel UE a vzal jim komplet trh - a to jen diky editoru a moznosti exportu na konzole..

mimochodem na to doplatil i namachrovanej crytek, kterej musel sklopit usi a jit zpatky na "zastaraky" hardware - protoze, kolik her si licencovalo engine ? akorat tusim ta jedna sr*cka s mobsterama, ktera byla diky narocnymu enginu nakonec nehratelna..

E-bomba@seznam.cz
E-bomba@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

red-icius: Mysli, ze ne.NaughtyDog pry dela to stejne pro PS3.
Vytvari novy engine, ale bude vyuzit az po Uncharted 3 a ma to byt skutecna bomba.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
21. 3. 2011 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se to líbí. Nejsem odborník, ale přijde mi to jako se procházet přímo vyrenderovanou scénou z nějakého 3DS maxu, tak nevím, asi jsem nějak zaspal dobu, ale mě to přijde úžasný. Otázka samozřejmě je, jak už bylo zmíněno, jak to pošlape v kombinaci s fyzikou, animací postav a většími scénami.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
20. 3. 2011 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Mě se také víc líbí ten depresivnější look. Negativních her moc není.

On je taky docela problém s definicí lo-res. Někomu to může stačit a jiný, co si na svém ninja PC pouští Crysis na plné koule z toho bleje. Mě to přijde adekvátní.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 3. 2011 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze bych nakonec nezapinal ps3jku ale xbox ? tezko uverit :D

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 01:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepříde mi na tom nic moc užasného a to ani ve smyslu, kdy HD-720p nebude odpovídat kvalitě 720p videa.Ano, můžu dát tomu, že nový engine případně ždíme HW X360 na maximum. Nicméně to jenom mluví o zastaralosti samotné konzole. Pokud tak není, nový engine imho nemá co nabídnou z hlediska, že by si z toho herní komunita sedla na zadek. Techdema v podobě objektů - objekty jso high-poly což je super reklama a používá se v hodně samotných techdemech, při nich HW je využit na maximum. Ve hře je to potom horší, jelikož velké scény s otevřeným prostorem a samotným výpočetním mechanismem hry by nestihnul stroj při stejném záběru upočítat. Skály....no, co k tomu? Dnešní průměr? V době DX11 a tesalace? Opět vyblitost většiny textur a stínů. Nemluvě o tom, že antialiasing vezme opět čert (ano, tohle možná bude zkresleností videa v některých objektech i hranách, ne tolik v x kostičkových stínech a texturách samotných). Šnek jako leze po čem? Neviditelná stěna?

Druhé video aka dynamické stínování v praxi. Nezlobte se, ale ve stejném smyslu předváděl potažmo stejné věci už starší ID tech 4 engine v Doom3, což je cca 7 let zpátky. Co na tom má být revolučního? Nechápu.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
20. 3. 2011 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: A není to tím Youtube? Na něm je rozmazaný naprosto všechno. :)

Pokud se ale podívám na dvojku Rez. tak myslím, že ten má textury docela v pořádku. Jasně, není to dokonalost, to ani nikdy nebude, ale mě se líbili, málo artefaktů (znáš to, takový ty metrový obrázky z padesáti pixelů), fajn dohlednost a tak podobně. Styl hry se ti líbit nemusel, to chápu. Technická stránka se ale povedla. No a trojka myslím dělá ještě lepší dojem.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 3. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenoM119: videl sem, videl sem i videa nez vysel res2, taky byly pekny, ale hrat se to neda :)

mimochodem, to je jen dojem, nebo v tom videu sou vsechny zdi z blizka poradne lo-res? ... ale abych jen neremcal, sem rad, ze konecne opustili ratchetovsky barvicky a vratili se barevne stylizaci..

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
20. 3. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.youtube.com/watch?v=x1NAYrMbkcU

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
20. 3. 2011 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Koukni na gameplay z trojky Rezistance.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2011 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, nechci jim do toho kecat, nebo kazit radost, ale myslím, že Uncharted 2 předvádí přinejmenším srovnatelný výkon - a to jde o ingame. Co ukáže U3 a Rezistance 3 se ještě uvidí.

No big deal.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je engine, který ždíme HW 5let starý, srovnávat to s PC HW dneška je zcestné. Nikdo nemluví o tom, že se to dá srovnávat se současnou technologií. Osobně ani engine Frosbite 2.0, který ukazuje co všechno neumí mě neohromí, zvláště se bojím jak to dopadne na konzolích, i když BFBD2 je OK. Důležité je, aby hra na konzolích byla koukatelná, plynulá a měla dobrou hratelnost. Některé enginy jsou sice fajn, ale pokud to dopadne na konzoli tak, že framerate není kolikrát ani 30 fps a spíše kolísá pod touto hranicí, tak je to pěkná prasárna od lidí co ty hry schválí a jdou do distribuce.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hej to vypadá jak něco z Myst 3 :))

VojNov
VojNov
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Technická dema vždy vypadají krásně. Jenže tady je jen prázdná místnost. Zbyde ještě výkon pro detailní postavy, jejich plynulé animace od obličeje až po pohyb, oblečení... Pak taky fyzika postav a dalších objektů, umělá inteligence a to vše ostatní?

Reklama
Reklama