Nová FPS od BioShock týmu staví na mulťáku
Série inzerátů na webu týmu 2k Boston naznačuje, že po příběhově orientované FPS BioShock kutí studio střílečku orientovanou více na multiplayer.
„Skoro každá hra v dnešní době osahuje multiplayer, ale jen dvě nebo tři jsou natolik dobré, že nutí hráče vracet se k ní den co den. Jestliže váš titul nemá být jedním z těch dvou až tří, proč se vůbec snažit? BoShock tým hodně vsází na multiplayer, aby se udržel na špici žebříčků. Dobře si uvědomujeme problémy – čelíme jim, inovujeme náš přístup, jsme solidní v implementaci a ladíme do absolutní dokonalosti všechno, co děláme,“ praví popisek nabídky práce na post hlavního multiplayer inženýra, který by měl vést osvědčený tým lidí při designování a budování všech technických záležitostí akčního AAA multiplayer titulu, který běží na Unreal Engine 3 technologii.
A přestože popisky k většině nabízených pozic preferují zmínky o doposud neohlášené multiplayer střílečce pod vedením Kena Levina, tak u pozici Combat designer je mezi odpovědnostmi budoucího pracovníka uvedeno: „Tato pozice vyžaduje koordinaci soubojového systému napříč single i multiplayerem.“
Odvozujeme z toho tedy, že střílečka, kterou tvůrci BioShocku kutí, obsahuje obě části, single i multiplayer. A bože chraň, jestli to je čirou náhodou nová inkranace značky UFO/X-Com, jak se o tom před mnoha měsíci spekulovalo.