Nová divize Activision se zaměří na hračky
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nová divize Activision se zaměří na hračky

Nová divize Activision se zaměří na hračky

Pavel Makal

Pavel Makal

1
Reklama

Vydavatelství Activision Blizzard známe především jako vlastníky tak úspěšných značek Call of Duty, Warcraft, Destiny, Diablo nebo v poslední době Overwatch. Koncem roku 2015 ale firma založila i filmovou a televizní společnost a počátkem loňského roku se stala i vlastníkem Major League Gaming, aby tak posílila svou pozici na poli e-sportu. Jak je ale z dnešního oznámení patrné, ani tady expanze vydavatelského giganta nekončí.

Společnost dnes oznámila, že zakládá zcela novou divizi mimo videoherní odvětví. Oddělení spotřebního zboží se bude s největší pravděpodobností zaobírat výrobou hraček a sběratelských předmětů. Přesné detaily zatím neznáme, vypovídající je nicméně fakt, že v čele divize stane Tim Kilpin, který v minulosti pracoval pro Mattel a Disney.

V tiskovém prohlášení k příležitosti oznámení nové větve společnosti se k celé záležitosti vyjádřil zodpovědný ředitel Activision Blizzard Bobby Kotick: „Inspirovat hravost, soutěživost a komunitu stojí za vším, co děláme, a poskytování nových způsobů, jak si naši zákazníci mohou užít naše značky, je jádrem tohoto snažení. Pod Timovým vedením pozvedneme naši nabídnu spotřebitelských produktů na stejnou úroveň, na jaké se nacházejí naše hry, a změníme tak způsob, jakým naše publikum vnímá své oblíbené postavy.“

Cílem nové divize je rozšířit a prohloubit zájem veřejnosti o ikonické značky Activision Blizzard skrz dlouhodobá obchodní partnerství, vysoce kvalitní produkty a nové zážitky pro zákazníky. Už brzy si tedy možná budete moci koupit akční figurku Soapa nebo Roache z Call of Duty nebo Roadhoga z Overwatch. Doufejme, že budou mít i extra kostými a vyměnitelné zbraně!


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama