Nintendo vypadlo ze seznamu top značek
Můžete nad tím mávnout rukou s tím, že jde o maličkost. Na druhou stranu to představuje jeden další dílek do skládačky aktuální situace, která z mnoha různých důvodů není pro Nintendo úplně povzbudivá. Kultovní japonská videoherní společnost se vůbec poprvé neprobojovala do žebříčku nejhodnotnějších značek na světě.
Seznam, který každoročně sestavuje společnost Interbrand, se snaží reflektovat hodnotu značek na trhu. A Nintendo v něm letos chybí vůbec poprvé od roku 2001, kdy začal fungovat. Že tuto informaci rozhodně v Japonsku neberou na lehkou váhu, dokládá už letmý pohled na tamní zpravodajství. Pro lidi z byznysu to není žádný druhořadý ukazatel úspěchu.
První místo stále okupuje Apple, který pronásleduje Google a Coca-Cola na druhém, respektive třetím místě. Určitě by vás mohlo zajímat, jak si vedou konkurenti Nintenda, i když ti mají pochopitelně tu výhodu, že se soustředí nejen na herní trh. Microsoft se vyhoupl na čtvrté místo, zatímco Sony patří “až” 58. příčka. Další herní firmy byste v seznamu ale hledali marně.