Nintendo nabádá k bazarovým nákupům
Co uděláte, když máte k dispozici hru, o kterou je zájem a spousta lidí by si ji chtěla koupit? No přeci vydáte další krabice, abyste uspokojili poptávku a ještě na tom vydělali solidní peníze. Ne tak Nintendo. To se totiž rozhodlo už dále nedistribuovat a nijak nepropagovat speciální edici Metroid Prime: Trilogy, ačkoliv o ni mají eminentní zájem tisíce lidí po celém světě. Jako první si toho všiml jeden blogger, kterému přišlo divné, že se nová speciální edice Metroid Prime: Trilogy nedá sehnat na online obchodě Amazon. Zeptal se tedy přímo Nintenda, proč tomu tak je. A odpověď byla jednoznačná.
"Od začátku bylo jasně řečeno, že se bude jednat o limitovanou edici v počtu několika kusů, nicméně je pravda, že nebyl řečen důvod. I tak si ovšem speciální edici můžete koupit. Stačí se zaměřit na bazary a obchody, které se specializují na již použité hry." Ano, čtete dobře, firma nabádá své vlastní zákazníky, aby šli a koupili si hru z druhé ruky, z níž samozřejmě Nintendo neuvidí ani fenik. Dost zvláštní marketingová strategie.