Niantic si uvědomují chyby v Pokémon GO
Vývojáři ze studia Niantic mají v posledních dnech plné ruce práce s tím, aby uhasili oheň, který vzplál kolem Pokémon GO. Popularitu totiž střídá frustrace a naštvání hráčů, kteří nesouhlasí s mizejícími prvky a nejasnostmi ohledně hledání konkrétních pokémonů.
Hlavním důvodem nespokojenosti však není hra samotná, ale spíše situace, do které celou komunitu dostali vývojáři svým mlčením. Nereagovali ani na problémy s dostupností serverů, které, pravda, za několik dní odstranili, nereagovali ani na stížnosti ohledně „naváděcího“ systému pomocí stop, vedoucích k jednotlivým pokémonům.
Zákonitě se proto u aplikace začalo objevovat nízké hodnocení a v komentářích například na Apple Store se to hemží radami, jak poslat stížnost přímo vývojářům. Ti však konečně prolomili hradbu mlčení a ujistili hráče, že jejich slova vnímají a dělají všechno pro to, aby bylo hraní Pokémon GO znovu co nejpohodlnější.
„Odstranili jsme „3stopou“ nápovědu, abychom mohli celý design vylepšit. Původní prvek, ačkoliv si ho mnoho z vás oblíbilo, byl také dosti zmatečný a nefungoval podle našich představ,“ komentují lidé z Niantic aktuální problém v oficiálním prohlášení a dávají najevo, že se navigace v nějaké podobě znovu vrátí.
Zároveň také potvrzují, že zasáhli proti aplikacím vývojářů třetích stran (zejména nejrůznější pokémoní radary), protože jejich chování nebylo v souladu s nastavenými pravidly a narušovalo kvalitu hry. S blížící se olympiádou v Riu pak také pomrkli směrem ke zklamaným sportovcům, že dělají všechno pro to, aby se pokémoni objevili i v Brazílii, což by byla samozřejmě skvělá reklama pro aplikaci, jejíž osud je velmi nejistý.
Vývojáři totiž nestíhají doplnit hru o chybějící prvky, jako je propracovanější souboj nebo interakce mezi jednotlivými trenéry a samotný lov pokémonů už hráče přestává bavit.