Zpět na článek

Diskuze: Next-gen grafika nebude revoluční

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bananczech@gmail.com
bananczech@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 3. 2013 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt pro nevhodný obsah.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O GT5 mi ani nemluv... Jediný důvod, proč jsem si koupil PS3 a můžu říci, že zmršenější UI jsem dlouho neviděl a ty neskutečný nahrávací časy... Ať si strčí do AAA realističnost aut, já radši když zmáčknu tlačítko start a hraji, než čekat půl minuty na nahrání, 4 minuty závod, a další čekání při dalším nahrávání...

Jaký technologický pokrok? Nemůžu mluvit za vojtiska, ale za mě - žádný... Nechci žádný podělaný super ultra náročný grafický kraviny.

Má ideální konzola další generace?
Cokoliv co dnes umí HD rozlišení, digitální zvuk, wifi připojení, dejte tam SSD disky, spoustu RAM a pořádné vývojové nástroje, aby na tom mohli dělat hry využívající více jader.

To je má nextgen konzole.

janzidek@email.cz
janzidek@email.cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojtisekhovorka (gmail.com): Ako si písal,dnešná posadnutosť hraničís chorobnosťou.Porovnanie napr.Killzone 3 a Killzone Shadow Fall je v grafike obrovský,počet objektov na scéne,rôzne efekty atď.Na druhú stranu keď si pozriem nový Tomb Raider[mám PS]tak nechápem čo z toho HW vytiahli,tá hra vyzerá jedným slovom nádherne aj na konzoliach.Obrovský problém,čo tu asi nebudem populárny :-),je pirátstvo.Osobne som spokojný s ohlásením s PS4,vizuál je úchvatný,možnosti sú veľké,otázka ako sa s tým vyvojári popasujú.

clarc
clarc
Level 1 Level 1
9. 3. 2013 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak naspeedovany posun her ze zacatku byl, se stejne rychle pred casem zastavil

janzidek@email.cz
janzidek@email.cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojtisekhovorka (gmail.com):
Súhlasím,boli tam aj narážky na článok,netvrdím ale že grafika by sa nemala posunúť,ale nie na úkor hratelnosti...Len niektorí ľudia to nepochopia nikdy,sedia pri monitore s lupou a rátajú.......:-)To nie je narážka na Teba....

Ludo
Ludo
Level 1 Level 1
9. 3. 2013 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prílišný optimizmus by sa mal krotiť vo väčšine oblastí - kde je môj hoverboard a live stream pristátia na Marse?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelpipin: Hry ve 4K stejně nová generace nezvládne.

@vojtisekhovorka (gmail.com): A jaký jiný skok než technologický bys proboha chtěl od nové generace konzolí? Hratelnost je problém vývojářů, ne výrobců hardwaru. Když je současná technologicky před hrobem, tak je třeba vydat novou.

vojtisekhovorka@gmail.com
vojtisekhovorka@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@janzidek (email.cz): Ty se mnou souhlasíš nebo ne? V jedné větě ano, v další mluvíš o grafice. Pak to bereš z "druhé strany" a stále mluvíš o grafice. Prosím uveď to na pravou míru:) Osobně si myslím, že je dobře, že je pirátství takový problém a přál bych si aby si hry například od EA nikdo nekupoval, protože jsou buď hloupé nebo nedodělané a nutí lidi utrácet za stupidní DLC či mikrotransakce s obsahem, který je vytvořený měsíce dopředu nebo přímo na disku se hrou. Kde jsou ty doby kdy jsme dostali zadarmo mapy do Chaos Theory nebo Battlefieldu 2? Já tedy nechápu existenci Playstationu 4, protože mě přijde, že ten skok bude pouze a jen technologický a z hlediska inovativní hratelnosti nulový. Možnosti jsou obrovské i pro PS3 jen se je bojí vývojáři (ehm, vydavatelé) využít aby nepřišli o jisté zisky. Střílečka o průchodu z bodu A do bodu B s alternativním úkolem v bodě C tu byla milionkrát. Velcí vývojáři mají plnou hubu keců a inovativní či svěží hratelnost a neotřelé nápady jsou spíše doména indie scény. Za poslední rok se mi líbilo jen minimum AAA (triple ass?) titulů na PC.

vojtisekhovorka@gmail.com
vojtisekhovorka@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahleta zaujatost grafikou je vážně komická. Na co grafickou fotorealističnost a fyziku, když to nemá žádný vliv na hratelnost? Většině dnešních her chybí jakýkoliv umělecký či designérský směr a pokud mají, jsou to poskládané nápady z jiných her, nic inovativního ani originálního. Skvělým příkladem, kde je efekt k něčemu je např. Splinter Cell, kde je možné vidět odrazy v zrcadle a i nepřátelé toho umí využít. Nebo fyzika v Dark Messiah - rozbiju láhev s olejem, zapálím kouzlem, přípálím šíp/skopnu nepřítele do ohně. Místo toho aby se vývojáři soustředili na hratelnost a obsahově bohaté hry dostáváme dnes spíše simulátory akčních filmů s HD texturami, tesselací, stovkami efektů, atd. a životností 4 hodiny. Já vlastně ani nechápu význam těch nových konzolí. Na Playstation 2 či Gamecube vyšlo mnohem více lepších (i mnohem horších) her než za celou dobu Playstation 3. Vlastně chápu ten význam, ale kdo hráče přesvědčil, že jsou hry jen o grafice (HD, tesselace, efekty) a filmovosti (cut-scény, animace, QTE)? V tématu Levelu č.125 se píše:"Neříká se nám to lehce, ale většina dnešních her skutečně nepřináší nic zajímavého, protože i když jsou takzvaně 'user friendly' a hrozně hezky se na ně kouká, jedná se z herního hlediska o průměr a z hlediska originality, dobrých nápadů a myšlenkové zátěže spíše o brak." Ale komu to tady vykládám, když i Hrej.cz si stěžuje na grafiku;)

vojtisekhovorka@gmail.com
vojtisekhovorka@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Uznávám, to po nich chtít nemůžu, naivně jsem si myslel, že třeba přislíbí lepší hry:-) Ty současné jsou povětšinou na prd.

karelpipin
karelpipin
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsechno co od další generace očekávám je právě schopnost mít i okolí úrovní ve stejných detailech jako to hlavní (auta v zavodni hre, postavy ve strileckach).

Krásnej příklad je okolí tratí v GT5. To je tam naprosto nechutné :)) Či obraz v zrcátkách.
Doufám, že na toto se autoři zaměří více než na slepé zvyšování polygonů nebo dokonce 4K rozlišení. To vede akorát k ekonomické smrti z náročnosti vývoje grafiky.

Taky konečně pořádné rozlišení textur, hezčí particle efekty a lepší nasvícení scén, případně něco jako model počasí.

Reklama
Reklama