No tak jestli je tohle pravda, nikdo koho znám si to nekoupí. Protože si nebude moct vzít konzoli na chatu (bez internetu), nemá doma wi-fi, nebo síťový kabel vedle TV. Jde jen o piráty a každý to ví, kdyby vydávali solidní software, nemusí ho každý týden aktualizovat. A nebo jde o něco jiného, možná půjde o dokonalé propojení s "vizí" EA - budete hrát příběhově založenou hru a v určitém okamžiku obraz zčerná a objeví se tabulka:"Chcete se dozvědět jak to dopadne s osudem světa? Neváhejte a kupte si nejnovější DLC jen za xx" To bude prostě super! Pokud k tomu přidají nemožnost zpětné kompatibility a nemožnost koupě bazarových her, máme se skutečně jako platící hráči na co těšit! To teprv budem pař..,ehm,teda platit. Btw. Zvládne nový Xbox 60FPS? Už se něco ví?
@Mitsurugi: Až potom co jsme si koupili MotionPlus televizi tak jsem je začal více sledovat. Spoustu starších filmů je si tohoto handicapu vědoma a kamera nebývá zbytečně rychlá, takže to buď není tak hrozný, nebo se to dostaví později. Navíc je při rychlejších záběrech pohyb rozmazaný z důvodu existence lidí jako já. Na druhou stranu, z Transformers jsem měl migrény. Ve hrách mi to vadí hned, možná protože to mám taky spojené s pohotovými reakcemi.
Zapomněl jsem říct, že nemůžu hrát na konzolích kvůli frameratu - z 30FPS se mi dělá blbě. Nesleduju ani televizi, po 5ti minutách mě bolí hlava. Jestli budou hry alespoň v 60FPS, tak bych se o nové konzole mohl zajímat. Nevíte někdo něco o tomhle?
Příběh a podání sice udělá hru dospělejší, ale proč by to nějaký dospělý hrál když Vás hra (aspoň první 3 díly) neustále tahá za ručičku, ukazuje kolik se toho ještě dá udělat, zadává hráči úkoly typu "seď na lavičce a poslouchej"? A soubojový systém je snad ten nejjednodušší co kde byl (v 3ce Vám dokonce zpomalují čas abyste náhodou nezemřeli). Proč takové hře, jasně cílené na mladší publikum, dávat dospělý příběh? Aha, chápu, aby to hráli mladí a viděli konečně dost krve a pořádný prsa...
My zas máme více her, dospělejší hry, LGS hry, mody, možnost vybrat si mezi klávesnicí+myší a ovladačem, joystickem, volantem nebo třeba Oculus Rift, možnost přidávat a vytvářet obsah do her, možnost emulovat hry pro GameCube,PSX,PS2,PSP,Sega Genesis,SNES, možnost upravovat a vylepšovat vzhled her (NVCP,SweetFX), zlepšovat jejich výkon a dokonce i upravovat vzhled počítačů. Nemluvě o tom, že až budou za zenitem, může si každý koupit novější hardware. To konzole jsou zahanbený na generace dopředu :)
Doufám, že tam bude dostatek možností/volnosti a že se to duchem přiblíží Deus-Ex nebo třeba Dishonored. Taky se bojím aby to nebylo příliš lehké, protože jinak to vypadá setsakramentsky lákavě.
@Mitsurugi: Já ti nechci říkat co se ti má líbit, to je dobře že to víš co to je, to je fajn :) Já osobně jsem hard-core srdcař a miluju LGS hry, takže mě většina AAA her spíš nezajímá, ale to je jen můj osobní vkus. Ale co jsem chtěl říct je, že se pomalu dostáváme do doby, kdy budeme platit absolutně za všechno (řeči šéfa EA Ritticella, že se bude platit za nabití zbraně, protože "uprostřed bitvy tolik nepřemýšlíš nad hodnotou peněz"). Což není vyloženě špatně, jen se bojím zneužití. Vem si například Dead Space 3, hru která ma mikrotransakce (v celkové hodnotě jen o pár stovek levnější jak celá hra), její možnosti a co ta hra nabízí a na druhou stranu si vem například Skyrim se stovkami hodin hratelnosti, možností znovuhratelnosti za úplně odlišnou postavu a modifikovatelnost přidávající už skoro nekonečný počet hodin hratelnosti a možností. Vím, obě jsou zánrově naprosto odlišné, ale obě ukazují naprosto opačný přístup k podpoře zákazníkovi po koupi. Za stejnou (teď paradoxně nižší) cenu za Skyrim dostanu mnohem víc obsahu. Většina DLC je vytvořena spolu se hrou nebo se nachází přímo na disku. Když si koupím hru, očekávám, že vlastním vše co je na disku. Chtěl jsem si koupit nové SimCity, ale nekoupím protože ta hra by nebyla moje. Pokud mi vypadne internet hru si nespustím, nezahraju si jí ve vlaku na notebooku a hlavně - až za několik let vypnou servery, hra přestane existovat. Takovou hru si těžko zahraju po 20-ti letech z nostalgie. Ať jsou z dnešního pohledu mikrotransakce a DLC jakkoliv neškodné, bojím se toho, že hry budou záměrně designované, abych do nich musel vkládat peníze jen abych postoupil dál, nebo měl hru kompletní. Nemluvě o tom, že platit za nabití je znevýhodňování těch co za něho chtít platit nebudou - čili jakási férová soutěživost například v Battlefieldu by šla do háje. Vzhledem k tomu, že se hry pro další generaci mají zdražit očekával bych nárust obsahu aby se vyrovnal poměr cena/výkon. Jsem jediný komu to přijde praštěné, že to lidé omlouvají tím, že vývoj hry stojí moc a musí se to vrátit, když se nikdy v minulosti tolik neprodávali a přesto vycházeli mnohem obsahově (i myšlenkově, atd. to nechme stranou) bohatší hry? Co si o tom myslíte vy? Slyšel jsem takovou báji o tom, že dříve se mikrotransakce nazývali předměty k odemčení a DLC se nazývali vedlejší úkoly a všechno to bylo v jedné hře...
@Mitsurugi: V tom to je, dřív to nebyli úplný kraviny, dneska to jsou debilní plastový figurky a nebo zbytečný balast k odemčení ve hře. Nemektám, jen tuhle situaci kritizuji, protože je k pláči. Ty jsi s tím co se děje smířený a bereš to jako krok správným směrem vstříc budoucnosti?
Britští manažeři nerozumí hrám, ale jen penězům. Není divu, že se takový krávoviny a stokrát omílaný nápady neprodávají. Ani zaplacená kritika nepomůže a je to jedině dobře;)
Řekl bych, že záleží jak se to podá. Dead Space 3 i Aliens: Colonial Marines měli masivní reklamní kampaň a na to prostě lidi slyší. To, že hrají odvar už se nedozví, protože za branami jsou další a další hry, kterým je zrovna dopřáván obrovský hype. A tak lidi kupují, dohrají a (protože není dostatečná kvalita k tomu dohrát několikrát) kupují další DLC a další hry, protože jsou ve stavu neustálé potřeby být "pobaven". Hry, které jsou výborné po herní stránce, obsahují potřebu kreativního myšlení a/nebo taktiky a/nebo mají skvělý herní design stojí v koutě bez potřebných prodejních čísel. Dřív než kdy jindy platí slova vyřčená v jednom z Levelových témat (číslo 125). Velmi smutné...
@Fortesque: Mě to v případě IV nevadilo, počkal jsem si na iCEnhancer, který doladil a vylepšil původní grafiku a optimalizaci do maxima. Taky si myslím, že Rockstar předvedli jak myslí PC hraní vážně kvůli PC verzi Max Payne 3. Tak či tak si myslím, že se není čeho obávat ;)
@Mitsurugi: Není se čemu divit, když jsou ty krabice dneska jako každá druhá. Kde jsou ty doby krásných krabiček, manuálů, plakátů a spousty obsahu v každé. Vlastně tomu rozumím proč jsou dneska ty krabice takové, když se vydávají tak slabé hry. Největší vydavatelé dělají stupidní rozhodnutí proti zákazníkům - méně obsahu později prodáváno jako DLC, potřeba neustálého připojení u SP hry, různé výhody při předprodeji v různých obchodech, atd. Tohle povede buď k poklesu inteligence nebo poklesu zájmu o hry.
Proč mám pocit, že to bude konec Battlefield série pro veterány jako už naznačila 3ka? Už se těším až vypnou servery 3ky jako je u nich dobrým zvykem. Škoda, že se DICE třeba neodpoutají od EA, jinak nás brzo zahltí hromada stupidních pokračování a ještě větší hromada DLC s mikrotransakcemi.