Zpět na článek

Diskuze: Next-gen: bitva čísel

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fatallty
Fatallty
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no,docela mne lakal ten PS3 ale kdyz sem cet o tom co se delo na E3 tak u mne vede Xbox 360..

ale PC RULEEZ

Kratos
Kratos
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fakt je ze je to si ce otom kdo na cem hraje ale ps2 je nejprodavanejsi konzole a tak proc mylsite ze to tak nebude s ps3 kdyz to je nejvykonejsi konzole ?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kratos Trh je nestaly a casy se meni... Sega by mohla vypravet...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohady dohady a zase dohady nepokoušejme osud jak to má být tak to stejně bude s ps3 s wii a se vším.

Edie
Edie
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak abych to shrnul. O Xboxu sem toho slyšel celkem dost a spis to dobrý. Není to sice nejvšechno ale myslim si že je to to slušná konzole která má sco nabídnout. PS3? No to je už tvrdší oříšek. Ono každej se těší na to že grafika-bude něco cool a bude to bomba. Ale podle mích informacích to nevipadá s vývojem¨moc dobře. Tim myslim docela blbě. přehřívá se to, nejde to atd..A taky ta cena je dost velká-moje kapesný to nespraví. Ale jestli to vyjde tak to bude výhodný investice do budoucna. Na to si ještě počkáme. A Wii --- o tom sem toho moc neslyšel ale podle mě je to je konzole dobrá né však revoluční, která je levná ale nepřejde vás z ní zrak. A co na konec? no---Je to ve vašich rukou, Já si kupuvat nic nebudu mně stačí pc. tak caw

rewkon
rewkon
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja kdybych mel nervy a cah tak bych si koupil novej xbox a to jsem mel ps1 a ps2 a to ps2 byla super ale kdyz jsem u kamose paril na xboxu tak jsem byl docela v soku jak je supera to mam pc vyhoda next gen konzoli je v tom nemusim se porad ohlizet na to jestli mam dostattecnou grafarnu a ram atd jednoznacne jsou konzole pro lidi co jen hrajou ps: chovani sony je napicu letos to vyhrava microsoft jak cenove tak i obchodni taktikou

Kane"
Kane"
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já kdyby si měl kupovat konzoli, tak bych si koupil PS3, ale že si konzoli kupovat nebudu ...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokud to všechno nevíde , pořád věřím kompu!

rewkon
rewkon
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- pc mam porad esa v rukavu poradnej net klavesnice krafika apod

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rewkon Přesně tak.arashid má pravdu i když sem nevěděl to stou klávesnicí tak PS3 bude mít plnou podporu klávesnice a myši.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sem neskutecny antikonzolista, ale rozhodne pujdu do Wii. nema cenu si kupovat ps3 nebo xbox360. na co? co prinesou noveho? to se porad mele o krizi her a vsichni si stezuji. tak si lidi nestezujte a neco s tim udelejte. a to sice to, ze si nekoupite ps3 nebo x360, protoze tyhle dva kousky neprinesou ABSOLUTNE nic noveho. vzdyt je to UPLNE to stejne co minula generace, jen rychlesi a hezci...

Wii je budoucnost...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Nedelej si iluze, ze Nintendu nejde o penize... Jde o ne a to predevsim... nu a kazdy na to jde svou cestou. PS3 a X360 bude, resp. je vylepsenym, rychlejsim a hezcim hernim systemem, nez byly predesly verze. Nintendo jde na prachy pro hrace trochu vic inovativni cestou a urcite se mnou souhlasis, ze tim nejpodstatnejsim nebude konzole sama, ale predevsim jeji ovladac. Fakt, ze se i velky firmy zajimaji o Nintendo nasvedcuje tomu, ze tahle cesta je spravna, ale nikdy s tebou nebudou souhlasit vsichni... Nekdo zkratka chce osvedceny zpusob hrani v modernejsim kabatku a zadny experimentalni novoty... Proste a jednoduse, kazdy si najde tu svoji konzoli, ke ktere ho to tahne nejvic. A to uz budto podle her, jak rekl Sleepless, nebo podle pouzityho hardwaru, jmena, barvy... nebo podle cehokoliv jinyho..

A do budoucna jsou rozhodne off dotazy, jaka konzole je nejlepsi...viz vyse napsane...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Neprinesou nic noveho..to je fakt..prinesou jenom hry..nekdy skvele, nekdy spatne..tak jako Wii. Nejvic se mi libi, ze ti co nejvic volaji po necem novem nemaji absolutne tuseni co to nove ma vlastne byt. A kdyz se jich clovek zepta, jestli v posledni dobe neco hrali na PC, konzoli, nebo handheldu, tak odpovi ze samozrejme. Odpovedi na otazku, proc tedy ty hry hrajou, kdyz je tak silene nudi, jak jsou furt stejne uz se clovek obvykle nedocka....

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

star_rader: Mozna zakladni nepochopeni vzniklo z toho, ze ja nemluvil o pc, ale prave o vyberu z tech 3 konzoli. To znamena i PCckar, kdyby se rozhodoval o next-gen konzoli, ale ne zohlednovani konzoli oproti upgradu PC. Jen proste o konzolich, kdyz si chce nekdo mermomoci jednu next-gen poridit :)

Kratos
Kratos
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol ps3 neni rpo chudaky to je hlaska me je 15 ja si an nnej neidelam rodice na nej maj ale de oto estli mi ho koupi spis ps3 neni pro skrbliky :D:D:D

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kratos Tak to uz ted by sis mel nacvicit prosebnej litostivej pohled, naucit se poradne prosim prosim fnukani a vymyslet si poradny duvody, proc zrovna s ps3 budes lepsi treba ve skole, ze tam budou vzdelavaci a poucny hry, a tak ;)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nene, tohle na rodice vubec nepomaha. Musis je presvedcit, ze to vlastne potrebuji hlavne oni. To je zaklad :)) Ale nejak me nenapada nejakej dobrej duvod... Tak z toho PS3 asi nic nebude :)

Kratos
Kratos
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja bych si wii v zivote nekoupil :D ja si koupim ps3 :D:D

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kratos To je dobre, ze to vime ;)

vithek
vithek
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wii are the best !!!!

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vithek To je jasny, prece by Mario nehral na konkurenci ;)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jéééžiš. Pořád to wii. Já si teda osobně počám, až jak to s tim dopadne, a pak....si stejně nic nekoupim :)
A vůbec, zamysleli jste se nad celkovými náklady ? Na takovym kompu si nejčastěji kupuju hry zlevněné, jelikož se dají koupit skvělý gamesy třeba do 200Kč. Takovej Thief3, Ground Control, Tribes3, Wampires: Bloodlines...atd. A na konzolích sem žádný takovýhle super ceny her neviděl. Nebo se pletu, a taky se prodává Budget ?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Na konzolich taky... Navic jsou bazary, kde se daj sehnat starsi hry za babku i dedka :)

LukasP2
LukasP2
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 a na to budu na 100pro potrebovat PS3 nebo X360... Je jasny ze za cas ta situace bude stejna ale nevim - kdyz je hra dobra proc bych se ji v bazaci zbavoval (snad nevhodne darky?) Konzoli mam stejne na cesty - je lepsi kdyz mi na chate nekdo omylem kopne do PS2 nez do PC (horsi "nehody" nevyjimaje)

storm2
storm2
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja bych si koupil Super Nintendo

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu že se tu zas rozběhla tak velká a vášnivá diskuze dívím se že lidi stále ještě baví sem chodit a psát komentáře a přít se o to co je lepší nebo co si kdo koupí. Myslím že by jsme měli nechat času volný průchod on sám nám ukáže jak vše skončí, článků na tohle téma už bylo tolik že už jsou všechny dohady nudné až úmorné.

Fafa
Fafa
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Ja si myslim, ze naopak tohle byl velice zajimavy clanek a i spousta nazoru tady v diskuzi ma svoji cenu... :P

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslim, ze jakakoli konzole je jen kus srotu :) Ehm :)). Chci tim rict, ze mi prijde asi nejrozumnejsi hrat zkratka na tom co mame nyni, nehledet k nejakym uzasnym vysinam inovace a zlepseni, neboli svetu reklamy a predkupni manipulace, zkratka hrajeme hrajeme dal na tom, co prave vlastnime, bavime se a uzivame si to a az se nekdy objevi na nejake te next-gen konzoli hra, bez ktere zkratka nebudeme moci zit... Je to pak jasna volba :))

A nic se nemusi resit :) Stejne zalezi jen na hrach, ani ovladac od wii sam od sebe dobrou hru neudela...

Quisp
Quisp
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No já nevim, nikdy jsem nevlastnil žádnou konzoli, ale rozhodně do budoucna plánuju koupi Wii. Docela mě už přestává bavit upgradování PC a různý problémy s ovladačema apod. Já se chci bavit a ne koupit hru za 1500 kč a pak zjistit že mi pojede jenom na střední detaily a to ještě formou slideshow.
A jinak Wii u mě vyhrává, protože přijde s něčim jinym, PS3 a Xbox jsou vlastně o tom stejným, jenom skvělá grafika a v budoucnu možná fyzika.
A rozhoduje taky samozřejmě cena.....

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Quisp Vsak jo, dyt ja ti to neberu :)) Ja treba taky, pokavad nevyjde primarne na nejakou ze tri konzoli nejaka ultra-mega-cool hra, neco jako ''lepsi nez zivot'' :) Tak pokavad bych o nejake konzoli uvazoval, tak wii... A uplne z jednoducheho duvodu. Protoze bude tak krasne levna a pritulna :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Levna a pritulna...hmmm to by sedlo na spoustu veci...narozdil od Wii to jsou ale veci, kterych bych se asi radeji ani nedotkl :))

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 sleepless: :))))))))), doufam, ze mluvime stale o hardwaru :D

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron3: jisteze..jedine o hardwaru...ale pod tim se da schovat taky leccos...no nic..mlcim :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 S timhle robe nesouhlasim..:) Nechci z toho delat druhou diskuzi u homosexualu...ale coz takhle par slov o podpore starejch konzoli, vyvoji her..atd? Stejne jako si vetsina "vsech her chtivejch hracu" upgraduje PCcka..tak se timhle zpusobem musi, zcela pochopitelne, upgradovat i konzole...

Jo a jen tak na okraj...nebylo to co, mame ted, taky v minulosti jen vysledkem predkupni reklamy, atd...?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ No pokavad hovoris o upgradu na novou konzoli? Tak tvuj postoj vubec nechapu. Prece pokavad mam treba PS2 a prejdu na PS3? PS2 mi zustava a muzu na ni hrat starinky :) A zase ti co si kupuji konzoli uplne na novo prvne ps3, prvne xbox360, zadne koupene hry z predchozi konzole doma preci nevlastni a myslim si, ze ani nebudou mit nakou velkou touhu si na nove konzoli mastit hry pro generaci nizsi.

Podle me se ta kompatibilita z hlediska prodeje docela precenuje. Je to hezke, ze kompatibilita je, a u Xbox360 se treba updatem zvysuje pocet kompatibilnich starych her, ale ze by to bylo az tak dulezite? Spis jen to hezky vypada, kdyz se to vyslovi, nez ze by to melo tak velky uzitek :)

To nevim, jestli to co mame doma ted, bylo v minulosti jen vysledkem predkupni reklamy. Mozna nekdo jo, mozna nekdo ne, to ja prece netusim, muzu mluvit za sebe, PC a PS2, ani jedno nebylo porizeno na zaklade predkupni reklamy :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jde o to, ze spousta lidi nechce mit domacnost zadelanou starym hardwarem...proc taky, kdyz je tu zpetna kompatibilita, ktera se nestala pozadovanym standardem jen tak z legrace.

Rozhodne nejde jen o to, aby si informaci o kompletni zpetne kompatibilite mohl nekdo napsat na krabici jako jednu z mnoha featur. Jde o prvek, ktery pomaha kolem konzole vytvaret komunitu..kontinuita brandu je strasne dulezita. Moc dobre to vi Sony i Nintendo a pozde, ale prece si to uvedomil i Microsoft.

Co se prodeje tyce, tak je zpetna kompatibilita dulezita hlavne pri startu..a zhruba prvni rok a pul az dva podle me. Cim starsi konzole je, tim mensi marketingovy vyznam to ma. Pak je tu jeste jedno hledisko.

Zpetna kompatiblita je hodne dulezita pro opinion leaders, neboli lidi - hardcore hrace, kteri konzole kupuji pri launchi a vetsinou jsou to oni co se nechaji na intrenetu slyset a vytvari urcity postoj, ktery pak spousta lidi prebira za svuj vlastni. Hadej, kde se asi vzala baje o tom, ze je herni prumysl v krizi? :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nevim, proc nechapes muj postoj. Nemuzes preci upgrde konzoli srovnavat s PC... je jasny, ze kdyz upgradujes PC, das do bedny GB RAM a ta, kterou tam uz mas, ti zustava a vyuzivas ji spolecne s tou novou (priklad)..ale tohle dost dobre u konzoli nejde... Ti co si koupi konzoli poprve...no tak preci kdyz si planuju koupit konzoli, povetsinou asi sahnu po ty novejsi...a to uz z mnoha duvodu, ktery jsem psal v minulym prispevku.

Ted opet nesouhlasim...neni to dulezite? A co prave treba otcove od rodin, kteri chteji udelat ditku radost z nove konzole, ale nadale se nechteji ochuzovat o stare hry...spoji vsechno v jednom a starsi konzoli muzou, pri trose stesti, nekde jeste vyhodne zpenezit...nechapu teda, proc si myslis, ze to je k nicemu...ano, urcite je to i marketingovej krok, ale vetsina hracu tuhle moznost prakticky vyuzije a co vim z osobni zkusenosti tak i vyuziva...

Nevim jak u tebe, ale reklama tu je, a stejnou otazku jako tu resime, resili lidi pred nama i v dobe, kdy mel jit na trh treba PS2...koupit, nekoupit? ted uz se PS1 nevyrabi, novy hry uz skoro nejsou a takhle to bude za chvili i s PS2..

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 re: slepless to uz je naky na me moc slozity a odborny :) Ja to zkratka beru svym hrubym selskym mozkem :) Ale asi mas pravdu...

Ale zase to beru primarne od sebe. Me treba ta kompatibilita nezajima vubec, mne osobne, takze mam takovej nazor :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 re: star_rader - ja sem ale nikde nehovoril, ze bych srovnaval upgrade pc na urovni konzoli? Nic o tom nevim...

Zrakta ja sem uz takovej, reklama jde mimo me :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 V tom pripade jsem nepochopil, proc mluvis o tom, ze ti PS2 zustane...je jasny, ze hardware konzoli nelze rozsirovat..proto ti zustane (coz je opak upgradu PC) ...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 star_rader - no po pravde, ja sem asi uz od zacatku uplne presne nepochopil tve vytky, takze sem se ted ztratil uplne :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě spíše láká to co čas přinese a jak to například s ps3 vlastně dopadne docela zajímavá otázka nemyslíte? :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Jak to dopadne s PS3 jako v prodejnosti, nebo jak si povede vyhledove par let dopredu po technicky dokonalosti? Jak by to melo dopadnout... zkratka dojde k launchi, strhne se lavina boomu, vetsina hracu na chvili zapomene na X360.. no a pak se vsechno vrati do normalnich koleji.. budou vychazet hry, dobry i horsi (a mozna taky uplne nejhorsi) a lidi si zacnou stezovat a zaroven i chvalit, co ze to ta jejich nova cerna skrinka umi. Na forech vzniknou tri tabory, jako tomu uz je vlastne ted... a budou se predhanet v tom, ci konzole je nejlepsi... nez zjistej, ze ty debaty nikam nevedou, bude se psat rok 2011, bude nuklearni valka a na konzole si uz nikdo nevzpomene...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Neni nad optimisticke hledeni k skvelym novym zitrkum :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No a co na to mam asi odpovedet? :)

Fafa
Fafa
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Myslim, ze docela strizlivej odhad...
Hlavne ten konec je vice nez pravdepodobny...

Reklama
Reklama