Netflix při akvizici Warner Bros. nepovažoval herní divizi za významnou
V obřím obchodu přikládal Netflix herním studiím Warner Bros. jen malý význam.
- Videoherní oblasti se Netflix během akvizice Warner Bros. příliš nevěnoval.
- Podle šéfa společnosti Gregoryho Peterse je herní divize „relativně nevýznamná“.
- Po otřesech se Warner Bros. Games chtějí zaměřovat na vlastní velké značky.
Netflix považuje herní studia Warner Bros. v rámci akvizice společnosti za „relativně malá“.
V tiskové zprávě o převzetí společnosti dokonce nebyly hry ani zmíněny, samotný videopřenos s vedením Netflixu se pak o videoherní divizi zmínil jen okrajově. V posledním rozhovoru o hospodaření společnosti pak generální ředitel Netflixu Gregory Peters jasně uvedl, že videoherní divize nebyla v rámci akvizice zásadní oblastí zájmu.
„I když v herním prostoru rozhodně odvádějí skvělou práci, od začátku jsme tomu nepřikládali žádnou hodnotu, protože jsou v porovnání s celkovým schématem věcí relativně nevýznamní,“ řekl upřímně Peters.
Výrok šéfa Netflixu jen potvrzuje nelichotivou situaci, ve které se Warner Bros. Games v poslední době nachází. Ve své zprávě o hospodaření za první čtvrtletí roku 2025 společnost oznámila 48% pokles tržeb z her, a to kvůli tomu, že nevydala žádný nový titul. Její nejnovější zpráva o hospodaření z listopadu pak uvádí 23% pokles, opět kvůli absenci nových her.
Společnost totiž v posledních měsících a letech zrušila plánované rozšíření pro Hogwarts Legacy, propouštěla ve studiu Rocksteady po propadáku v podobě Suicide Squad a došlo také ke zrušení vývoje hry Wonder Woman od Monolith Productions.
Do budoucna tak chce společnost sázet především na osvědčené značky jako Harry Potter, DC Comics, Mortal Kombat nebo Hra o Trůny. Slibuje si od toho především vyšší prodeje, protože zpráva agentury Bloomberg z počátku letošního roku uvedla, že se hry Hogwarts Legacy prodalo přes 34 milionů kopií, což z ní činí jednu z nejprodávanějších her všech dob.