need-for-speed-undercover-saga-pokracuje
Novinka Need for Speed Undercover - "sága pokračuje"

Need for Speed Undercover - "sága pokračuje"

Jan Horčík

Jan Horčík

35
Reklama

Náš oblíbený John Riccitiello, hlava osvícená společnosti Electronic Arts, dnes odhalil nové pokračování série Need for Speed , jejíž počátky se datují až do roku 1994 a bezpochyby je tak jednou z hlavních dojných kraviček firmy. Je pak jen logické, že Riccitiello v současném klimatu herního průmyslu volí právě takovou rétoriku, jakou volí. Přiznal totiž, že vývojáře, kteří pracovali na předchozích dílech "mučili". Tým zodpovědný za NFS údajně už osm let pracuje ve dvanáctiměsíčních vývojových cyklech - "...než se nad nimi šéfové slitovali". A dali jim za úkol vytvořit nové NFS, které pokoří neúspěch zatím posledního Need For Speed ProStreet.

Klesající čísla prodejnosti si vždy žádají razantnější kroky. "Mučili jsme velmi talentovanou skupinu lidí ve Vancouveru, takže nebylo snadné být každý rok inovativní. Myslím, že tentokrát si povedeme lépe," kál se nejvyšší šéf EA. Zvýšil stavy, zkrátil směny a teď potají doufá, že mu lépe a radostněji pracující Vancouver nadělí pěkný vánoční dárek. Nový díl NFS si podle něj bude velkou měrou brát inspiraci akčních filmů jako byl například Kurýr s Jasonem "cranked" Stathamam v hlavní roli.

"Pro vás, kteří někdy viděli třeba film Kurýr, což je dnes mezi lidmi s láskou pro béčkové filmy klasika, říkám, že tenhle styl mi sedí nejlépe." Takže více filmovosti? To určitě nemusí být na škodu, ale Vancouver to musí chytnout za ten správný konec. Riccitiello to řekl tak, že bychom se snad konečně mohli dočkat opravdu velké změny NFS za posledních pár let.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama