"Nebreč brácho," napsal správce Need for Speed účtu. Po hádce s fanouškem se studio omluvilo
i Zdroj: Criterion / Electronic Arts
Novinka "Nebreč brácho," napsal správce Need for Speed účtu. Po hádce s fanouškem se studio omluvilo

"Nebreč brácho," napsal správce Need for Speed účtu. Po hádce s fanouškem se studio omluvilo

Radek Raudenský

Radek Raudenský

24. 11. 2022 14:48 2

Včera jsme vás informovali o novém traileru na Need for Speed, kde studio Criterion odhalilo další záběry ze hry. Na Twitteru studio k videu připsalo „Chtěli jste to a my vás vyslyšeli“ společně s poznámkou, že za předobjednávku speciální Palace edice získají hráči třídenní předběžný přístup do hry. Zprávu okomentoval jeden z fanoušků, který se pustil do souboje s manažerem účtu.

Reklama

  • Správce Twitteru účtu Need for Speed se pustil do hádky s fanouškem
  • Výsledek rozdělil komunitu na dvě poloviny
  • EA se nakonec omluvilo

Uživatel Kylo nejdříve napsal: „Počkejte – co jsme přesně žádali a co jste vyslyšeli? Abychom zaplatili více za třídenní předběžný přístup?“. Na to účet reagoval poměrně sarkasticky. „Gameplay video…? Třídenní předběžný přístup tam byl vždycky, čtení je základ.“

Kylo už byl poměrně podrážděný. „Jo jasně – chtít více peněz po vašich loajálních fanoušcích za hraní tři dny dříve není moc cool, spíš je to vykořisťování. Vztahy se zákazníky jsou základ.“ Účet, respektive manažer pak fanouška odbyl urážlivým vzkazem „Milkshake brain“. Kylo reagoval podobně, EA pak chtělo celou diskuzi ukončit „Nebreč brácho, nebo si to kup za normální cenu, nezajímá mě to.“ Kylo pak rozepsal delší příspěvek, kde prozradil, že si chtěl hru koupit, ale kvůli chování správce Need for Speed účtu tak neudělá. Zmíněný správce pak reagoval se sarkastickým „Nebudu to číst všechno, sorry že se ti to stalo, nebo gratuluju.“

Celá situace rozdělila herní komunitu na dvě poloviny. Zatímco jedna cenila humor a přístup manažera, který se nenechal rozhodit, druhá strana zastává konzervativnější přístup, kdy by si firma měla cenit každého zákazníka. Studio se nakonec za své chování omluvilo. „Přiznáváme, že jsme se nechali unést natěšením na vydání a některé z našich odpovědí na sociálních sítích překročily hranu. Omlouváme se fanouškům, které jsme naštvali. Zlepšíme se.“

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama