Namco objevuje nový trh na Facebooku
Jste na Facebooku? A kdo dnes není, že. Z České republiky se na Facebook už přidalo přes 100 tisíc lidí a celosvětová čísla jdou hodně přes sto milionů, takže bylo jen otázkou času, než tento nový trh objeví herní firmy. Jednou prvních je společnost Namco, která se vedle skupin "Vraťte nám starý Facebook!" a "Když se do týhle skupiny narve tisíc lidí tak se svlíknu!" snaží prosadit se svými dvěma hrami, které si můžete skrze Facebook stáhnout a zahrát. Ony dvě hry se jmenují Pac-Man a Dig Dug a na Facebooku jsou k dispozici každá za deset amerických dolarů, přičemž obě si můžete vyzkoušet nejdříve v trial verzi a až následně si připlatit a odemknout plnou hru.
Bohužel je nelze hrát přímo v browseru, ale musíte si je stáhnout, což je v době rozpuku Quake Live docela směšné. Obě hry dokonce podporují achievmenty, které se připisují do vašeho profilu. Zatím se však zdá, že lidi nejsou do placeného obsahu až zase tak žhaví a hry zatím lehce leží ladem (zejména o Dig Dug prý nikdo nemá zájem). Uvidíme, zda se na Facebooku objeví i další herní firmy, anebo zůstane i nadále hájemstvím podivných skupin, milionů nesmyslných textů a emoblogískoidních statutů.