Na parkour ve Watch Dogs 2 dohlížejí experti
Watch Dogs 2 je titulem, který se po všech stránkách snaží překonat ne úplně zářnou pověst svého předchůdce. Vývojáři dělají vše pro to, aby nás přesvědčili, že tentokrát bude vše větší, lepší, variabilnější a interaktivnější. A změn dosáhne i pohyb po překážkách.
Druhý díl hackerské akce se daleko více inspiruje rodinným zlatem společnosti Ubisoft, tedy sérií Assassin’s Creed. Mladý buřič s notebookem na zádech se bude po střechách a dvorcích pohybovat s jistotou zkušeného akrobata. Aby byl pocit z pohybu protagonisty co nejlepší, najal Ubisoft parkourové experty jako konzultanty.
Vedoucí vývoje Watch Dogs 2, Danny Belanger, k tomuto kroku podotýká: „Chceme hráčům v prostředí poskytnout velkou porci svobody. Zásadní pro nás je, abyste k problémům mohli přistupovat z mnoha úhlů. Samozřejmě jsme tedy najali experty, aby to celé vypadalo přirozeně. Nejpodstatnější je nakonec hráčův zážitek a zdůraznění důsledků vašich rozhodnutí ohledně přístupu k řešení situací je něco, na čem nám velmi záleží.
Snad tedy zmiňovaní odborníci zajistí, že bude parkour lepší než ve zmiňovaném Assassin’s Creedu, hlavní postava nepoleze tam, kam nechceme, nebude se chytat každého patníku a probůh, hlavně ať v San Francisku nenarazíme na valníky se senem…