Zpět na článek

Diskuze: Na Gamescomu bude turnaj v Battlegrounds

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rezz3t@gmail.com
rezz3t@gmail.com
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle me sc2 zabili nedostatkem zmen hlavne swarm hostu v hots ... a pa kvidite jak podporujou heroes of the storm a overwatch coz jsou hry tak melky ze to neni ani vtipny

mistrsvetavevsem
mistrsvetavevsem
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nojono, bohužel hry, které vyžadují hodně individual skillu a hodně mozku se netěší oblíbenosti diváků (ani hráčů)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mistrsvetavevsem: Možná proto, že drtivá většina lidí ani neví, že nějaký Reflex, nebo CPMA existují (BTW, oboje jsem si musel vygooglit :D).

rezz3t@gmail.com
rezz3t@gmail.com
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle me sc2 zabili nedostatkem zmen hlavne swarm hostu v hots ... a pa kvidite jak podporujou heroes of the storm a overwatch coz jsou hry tak melky ze to neni ani vtipny

mistrsvetavevsem
mistrsvetavevsem
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: hrál jsi někdy/viděl jsi top level reflex/cpma/tf2? neříkám, že csgo/lol/dota2/cokoli nevyžadují skill/aim/dobrej decision making ale arena fpska na to kladou mnohem větší důraz a je toho třeba víc, zatímco ow/lol jsou z větší části o team playi (reflex/cpma ho naprosto eliminovalo (kromě ctf)), já prostě radši vidím a více si užiji neskutečné airky než 5 lidí bez míření skákající na jiných 5, ale jsem v menšině, to vím
víš proč reflex nemá marketing? dělá na tom 5 lidí (iirc) a většina prostředků jsou dary od komunity/steam prerelease program a stejně dokázali vytvořit nejspíš nejlepší arena fps zatímco bethesda se svými zdroji vyprodukovala odpad jímž je quake champions

mistrsvetavevsem
mistrsvetavevsem
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vcelku komické, že v srdci arkádovky jako pubg, overwatch nebo rocket league maj turnaje za statisíce ne-li miliony dolarů a gámky jako reflex, cpma a tf2 nedosahujou na tuto částku ani všechny dohromady se všemi turnaji

mistrsvetavevsem
mistrsvetavevsem
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak sc2 co sem slyšel zabili nějakým updatem, kde přidali makra, ale je to stejným problém jako maj cpma/reflex, je strašně těžký se nedostat na prdel, protože velkou část player base tvoří lidi co to hrají to hrajou klidně i 20 let. TF2 zná každý a snad každý ho hrál, ale stejně jako sc2 je obrovská mezera mezi top casual hráči a bottom competitive hráči a tuto mezeru hodně těžké překonat, protože najednou musíš se naučit 100 a jednu věc/dovednost a stejně budeš dostávat (nemůžu mluvit za sc2, ale v tfku většina lidí se ani tu mezeru nikdy nepokusí překročit a jen pláčou na redditu jak je comptf2 komunita toxická a elitářská)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mistrsvetavevsem: To nepopírám, ale jde o to, že aby se z nějaké hry stal úspěšný e-sport, tak ta hra musí být známá mezi hráči. Přístupná hratelnost je taky důležitá (to je největší problém Starcraftu). Taky mi trochu vadí, že můj oblíbenec Starcraft 2 je mnohem méně populární, než LoLko, ale jasné proč tomu tak je. LoLko prostě zná a hraje víc lidí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 7. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mistrsvetavevsem: Takže CSGO, Starcraft 2, Dota, nebo i LoL nevyžadují skill a přemýšlení?

Víš proč nikdo nezná nějaké CPMA? Protože to nemá žádný marketing.

Reklama
Reklama