Pěkný autizmy lol Každá gámka je úplně jiná mechanicky a gameplayově a tak nějak není nekonečný množství zábavnejch/semi-zábavnejch mechanik/playstylů takže jasný, že některý postavičky budou podobny. To že postavičky vypadaj podobně se taky musí stát, už dlouho se ve hrách/filmech/knížkách opakující hodne podobný panďulákové. Ten kdo po kopírování kouká ho najde všude. A TF2 a OW kopírování sou ještě větší autizmy. Kromě toho, že oboje sou 6v6 a že obě mají klásky/hrdiny máj dost málo společnýho. TF2 je skill-based quake-type hra, zatímco OW je RPS náhoďárna se stunt mechanikama. @Jsoucno:TF2 má mnohem více playstylů kvůli unlockům a většina z nich sou zajímavější jak šecky OW charaktery @Kapitán Preclík: není pravda, nic si kupovat nemusíš, šecko dostaneš časem. A hlavně zbraně dostáváš mnohem rychlejš než se s nima zvládneš naučit
@Mitsurugi: hrál jsi někdy/viděl jsi top level reflex/cpma/tf2? neříkám, že csgo/lol/dota2/cokoli nevyžadují skill/aim/dobrej decision making ale arena fpska na to kladou mnohem větší důraz a je toho třeba víc, zatímco ow/lol jsou z větší části o team playi (reflex/cpma ho naprosto eliminovalo (kromě ctf)), já prostě radši vidím a více si užiji neskutečné airky než 5 lidí bez míření skákající na jiných 5, ale jsem v menšině, to vím víš proč reflex nemá marketing? dělá na tom 5 lidí (iirc) a většina prostředků jsou dary od komunity/steam prerelease program a stejně dokázali vytvořit nejspíš nejlepší arena fps zatímco bethesda se svými zdroji vyprodukovala odpad jímž je quake champions
vcelku komické, že v srdci arkádovky jako pubg, overwatch nebo rocket league maj turnaje za statisíce ne-li miliony dolarů a gámky jako reflex, cpma a tf2 nedosahujou na tuto částku ani všechny dohromady se všemi turnaji
tak sc2 co sem slyšel zabili nějakým updatem, kde přidali makra, ale je to stejným problém jako maj cpma/reflex, je strašně těžký se nedostat na prdel, protože velkou část player base tvoří lidi co to hrají to hrajou klidně i 20 let. TF2 zná každý a snad každý ho hrál, ale stejně jako sc2 je obrovská mezera mezi top casual hráči a bottom competitive hráči a tuto mezeru hodně těžké překonat, protože najednou musíš se naučit 100 a jednu věc/dovednost a stejně budeš dostávat (nemůžu mluvit za sc2, ale v tfku většina lidí se ani tu mezeru nikdy nepokusí překročit a jen pláčou na redditu jak je comptf2 komunita toxická a elitářská)