„Na DLC před vydáním Dishonored není čas“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „Na DLC před vydáním Dishonored není čas“

„Na DLC před vydáním Dishonored není čas“

David Plecháček

David Plecháček

1
Reklama

Když se řekne DLC ještě před tím, než hra ve skutečnosti vyjde, mnoha lidem se otevírá kudla v kapse. Chápeme to, ale současný trend je proti nám. Musíme se smířit s tím, že DLC vychází a že je společnosti plánují s velkým předstihem. Podle toho, co říká Pete Hines, v Bethesdě je to jinak.

Podle Hinese na svých hrách musíte tvrdě pracovat a nepřemýšlet nad tím, jakou vytvoříte franšízu. „Musíte se soustředit na jednu věc. Jestli je řeč o DLC nebo o Dishonored 3 je irelevantní, protože právě teď pracujeme na Dishonored 2, a jestli ta hra nebude dobrá a jestli tomu lidé nedají tolik, kolik bude potřeba, nic z toho se nemusí vůbec stát,“ říká šéf marketingu v Bethesdě.

„Takových otázek přichází hodně. Lidé se ptají: 'A co plánujete za DLC?' Jenže pokud hru neuděláte dobře, nikdo žádné DLC nebude chtít, protože by nebyl nikdo, kdo by si jej koupil,“ dodává Hines. Celý vývojářský tým se právě teď soustředí na Dishonored 2, a až pak se budou řešit otázky, co dál.  

V prvním díle byl hlavním hrdinou Corvo Attano, v pokračování se ale do centra dění dostane Emily Kaldwin. Podle Hinese zapojení Emily jako hratelné postavy vyžadoval přímo příběh. „Neříkám, že jsme v Bethesdě perfektní, ale myslím, že odvádíme dobrou práci při vytváření volby. Jen si to vezměte, dělámé Elder Scrolls hry a v nich můžete být 'kýmkoliv chcete',“ říká.

Podle Hinese se studiu Arkane líbila představa, že nebudou posouvat příběh původního Dishonored, ale že prozkoumají život Emily. „Corvo je etablovaná postava, se kterou si lidé užili, a tak dali hráčům možnost vybrat si a udělali hratelnou postavu z obou.“

Celá hra je doslova za rohem, neboť vychází už 11. listopadu na PlayStationu 4, Xboxu One a PC. Podívat se můžete také na trailer, který popisuje, jak to ve světě Dishonored vypadá. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama