Multiplayer v C&C 4 bude pouze online
Další špatná zpráva pro PC hráče, v posledních měsících bohužel docela obvyklá. Čtvrtý díl série Command & Conquer, jehož betaverze probíhá právě v těchto dnech a den, kdy se dostane do obchodů už není vůbec daleko, se podle vývojářů zcela obejde bez dedikovaných serverů a síťové hry. Jak ale vysvětluje Sam Bass, hlavní designér hry, tak absence dedikovaných serverů není nic, nad čím bychom se měli pozastavovat (koneckonců, chyběly už ve třetím díle). Hlavním důvodem, proč nebude možné založit multiplayerovou hru na svém domácím serveru je především snaha o maximální komfort pro všechny hráče, neboť dosažené úspěchy se budou ukládat, podobně jako u konzolí nebo na Steamu, na jeden centrální profil, který bude přístupný z jakéhokoliv PC a bude možné se tedy připojit i z počítače od babičky a stále mít k dispozici všechny vaše dosažené hodnosti.
To absence podpory síťové hry už je o dost horší zpráva. Pravidelné LAN párty s Command & Conquer byly pro spoustu hráčů naprostou povinností už od skvělého prvního dílu, nicméně síťové vřavy nezmizí ze čtvrtého C&C úplně. Jenom se přetranformují do online podoby, kdy budete moci přizvat kteréhokoliv ze svých kamarádů do soukromé hry a rozbít si navzájem harvestery jako za starých časů. Zřejmě definitivní (i když u plešouna Kanea jeden nikdy neví) zakončení původní série Command & Conquer přijde do obchodů už devatenáctého března.