Zpět na článek

Diskuze: Mody pro Fallout 4 až s odstupem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odstup mi nevadí z více důvodů. Zaprvé stejně vždycky hraju hru napřed tak, jak ji vytvořili autoři. Upravuju ji případně až při druhém či třetím hraní. Zadruhé do Falloutu 3 jsem mod neměl žádný a ve Skyrimu jsem jen nějaké zkoušel. A zatřetí - hru si nejspíše stejně koupím až ve slevě a to už budou mody dávno chodit :D

Troy McClure
Troy McClure
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Podle mě je to co píšeš blbost. Nemůžeš vytvářet mody přímo na konzoli, ani hry jako takové se nevytvářejí na konzoli. Mod prostě vytvoříš v nástroji který je k tomu určený a uděláš další úpravy, to vše na PC. Pak přes nástroj portuješ mod na jednotlivé platformy a zřejmě nahraješ na nějaký server Bethesdy, kde dojde k další kontrole a schválení. Mod pak bude na konzolích dostupný přes vnitřní rozhraní hry rozdělené na jednotlivé platformy, nebo tam bude alespoň značeno, zda je to pro tvoji platformu dostupné, nebo ne. Na PC, vzhledem k otevřenosti, budeš mít samozřejmě možnost to obejít a narvat to tam natvrdo,

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

,,Nikdo se nebude starat o modifikace když se hra nepovede." To je celkem k smíchu. Stačí si vzpomenout na Fallout 3. Já sám nadokážu hrát F3 nebo F:NV bez modů, protože mody napravují pochybení autorů. Např. vypnutí úchylného odlétávání končetin po zásahu z devítky, přidání iron sights do F3, modovatelnost speciálních zbraní do NV a tak bych mohl pokračovat. Zkrátka bez modů by fanouškovská základna bethesďáckých falloutů asi nebyla tak velká.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 7. 2015 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: V myši/klávesnici u konzolí bych neviděl problém, ta se dá zapojit. Joypadem to půjde taky, ale vsadím boty, že myš bude recommended. Editační nástroje pro Skyrim mi náročné nepřišly, osobně jsem je jel na 10let starym PC s 2 GB RAM, což by konzole měli trumfnout Bude to ale značně nepohodlné co se týče managementu/editace textur a objektů. Osobně si myslím, že GRÓ módů pro konzole se bude stejně připravovat na PC a následně jen importovat do konzolí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@davidjaho: New Wegas?

@red-icius: Třeba takový, aby umožnili modovací komunitě udělat něco víc než drobné úpravy, které jim povolí velmi omezený přístup a výkon konzolí.
Rád bych viděl Creation Kit, co bude mít dva režimy, jeden základní pro konzole a/nebo nenáročné modery a rozšířený pro PC.

Nějak si stejně nedokážu představit vytváření módů na gamepadu, co v takovém Creation Kitu vytvoříš? Možná tak custom lokaci z vanilla assetů s nějakými základními scripty.
Půjdou na konzolích přidávat vlastní textury/animace/modely? Když ano, tak jak vyřeší, aby to konzole utáhla? Když ne, tak proč by takové omezení proboha přenášeli i na PC? To chtějí zabít modovací komunitu, díky které jejich hry za něco stojí?

A to ani nemluvím o věcech, co na konzolích dost pravděpodobně fungovat nemůžou, jako Script Extendery (naprosto nutná věc pro Bethesdí hry) nebo ENB...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A sakra, nástroje musí fungovat na všechny platformy. Doufám, že to nebude znamenat omezení funkcionality Creation Kitu/G.E.C.K. kvůli konzolovému modování...

Jinak na Skyrim byla spousta módů i před Creation Kitem, akorát nemohly být tak sofistikované.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubimag: To je samozřejmě taky možnost.
Ale proč bys nemohl vytvářet jednoduché módy přímo na konzoli (a co si budeme povídat, složitější módy konzole stejně nejspíš nezvládnou)? Už na PS1 existovaly editory úrovní, takže nevím proč by Bethesda nemohla vytvořit Creation Kit pro konzole s omezenou funkcionalitou a zjednodušeným rozhraním.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
29. 7. 2015 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Dobrá poznámka. Díky za upozornění.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
29. 7. 2015 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: budou, rekli to prece uz pri ohlaseni, ze cilem je mit mody i na konzolich ;)
jakej by melo smysl mit roztristeny mody podle kompatibility ? ;)

Reklama
Reklama