Miyamoto: Nintendo potřebuje nový hit
Nintendo v poslední době není v takové kondici, na jakou byli jeho investoři zvyklí. Za letošní fiskální rok japonská společnost pravděpodobně dokonce skončí ve finanční ztrátě, což je vůbec poprvé od doby, co svou finanční situaci zveřejňuje. Co by mohlo autory Maria opět nabudit k lepším výsledkům? „Řešením musí být vývoj velkých hitů,“ řekl Shigeru Miyamoto, kreativní mozek společnosti.
„Jeden velký hit může změnit situaci v zábavním průmyslu. Vím, že hledání takového titulu je mojí prací,“ upozornil Miyamoto, který vytvořil legendární značky, jako je Mario, Zelda, Donkey Kong nebo Wii Fit, čímž si zajistil nehynoucí slávu. I mistr tesař se ale občas utne, což dokládají některé nové produkty z poslední doby, za nimiž Miyamoto stojí. Wii Music a Steel Diver příliš neuspěly u kritiků, ani u hráčů. Snad si nové produkty z hlavy Shigeru Miyamota povedou lépe.
Co konkrétně energický Japonec se svým týmem momentálně vymýšlí, netušíme. Rozhodně vás ale budeme informovat, jakmile uniknou jakékoli náznaky či detaily.